31. maj 2018.

Na društvenim mrežama raste interesovanje za vesti

Na gotovo svim društvenim mrežama i digitalnim platformama zabeležen je rast interesovanja za informativnim sadržajima, odnosno vestima.

Predstavnici Tvitera predstavili su danas na medijskom skupu GEN samit u Lisabonu podatke prema kojima je ova društvena mreža zabeležila najveći skok kod svojih korisnika koji fokus stavljaju na vesti. Kako su istakli, pre pet godina fokus na informacijama kod publike iznosio je 52 odsto, 2016. godine 59 odsto, a prošle 74 odsto.

Na Fejsbuku je primetan skok interesovanja za vesti sa 47 odsto u 2013. na 68 odsto u 2017. godini.

Oko 27 odsto publike na Instagramu fokusirano je na vesti, prema poslednjim podacima, dok je prošle godine taj procenat bio 23 odsto, a pre pet godina svega 13 odsto.

Na samitu o medijima istaknuto je da 32 odsto ljudi na JuTjubu obraćaju pažnju na vesti, za razliku od godinu dana ranije kada je bilo 21 odsto.

Za Snapchat podaci govore da je ovaj fokus bio prošle godine 29 odsto, a 2016. godine 17 odsto.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

*

Na našem sajtu biće objavljeni svi pristigli komentari, osim komentara koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede ili nisu u vezi sa temom članka koji se komentariše. Govor mržnje definisan je Zakonom o javnom informisanju, koji u članu 38. kaže: „Zabranjeno je objavljivanje ideja, informacija i mišljenja kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihove seksualne opredeljenosti, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo“. Pre nego što budu objavljeni, komentari moraju biti odobreni od strane naših moderatora, pa vas molimo za malo strpljenja.

Send this to a friend