05. dec 2018.

Saša Radulović tužio Danas

Bivši predsednik Pokreta Dosta je bilo Saša Radulović podneo je tužbu protiv izdavača dnevnog lista Danas zbog teksta Branislava Klanščeka „Preuzimanje krivice“ objavljenog još 9. maja u štampanom i internet izdanju našeg lista.

Radulović, sada šef Programskog saveta tog pokreta, traži da mu preduzeće Dan Graf solidarno sa drugotuženim Klanščekom isplati 400.000 dinara na ime naknade nematerijalne štete za pretrpljene duševne bolove usled povrede ugleda i časti.

Zanimljivo da je sporni tekst zapravo reakcija Branislava Klanščeka na saopštenje Pokreta Dosta je bilo koje je Danas prethodno objavio, a gde je u više navrata on pomenut, pa je iskoristio zakonsko pravo na odgovor. Redakcija Danasa smatra da je tužba Saše Radulovića nastavak pritisaka na naš list kojim on i njegova Pres-služba već godinama pokušavaju da uređuju Danas.

Povezane priče

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

*

Na našem sajtu biće objavljeni svi pristigli komentari, osim komentara koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede ili nisu u vezi sa temom članka koji se komentariše. Govor mržnje definisan je Zakonom o javnom informisanju, koji u članu 38. kaže: „Zabranjeno je objavljivanje ideja, informacija i mišljenja kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihove seksualne opredeljenosti, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo“. Pre nego što budu objavljeni, komentari moraju biti odobreni od strane naših moderatora, pa vas molimo za malo strpljenja.

Send this to a friend