19. dec 2018.

Radulović tužio Dojče Vele

FoNet

Osnivač pokreta Dosta je bilo (DJB) Saša Radulović podneo je tužbu protiv medijske kompanije Dojče Vele (DW) zbog objave iz 2016. godine da Radulović od 2002. duguje više miliona dolara poreza u SAD i da je 2005. zbog tog duga došao u Srbiju.

05. dec 2018.

Saša Radulović tužio Danas

D.P.
IZVOR Danas

Bivši predsednik Pokreta Dosta je bilo Saša Radulović podneo je tužbu protiv izdavača dnevnog lista Danas zbog teksta Branislava Klanščeka „Preuzimanje krivice“ objavljenog još 9. maja u štampanom i internet izdanju našeg lista.

09. okt 2018.

Saša Radulović dobio spor protiv Studija B

FoNet
IZVOR N1

Viši sud u Beogradu je u prvom stepenu presudio u korist Saše Radulovića u sporu protiv Studija B i glavne i odgovorne urednice Ivane Vučićević zbog "neistina" objavljenih u emisijama ove televizije 2016. godine, saopštio je Pokret "Dosta je bilo".

10. feb 2018.

Beogradski glas

Piše Draža Petrović
IZVOR Danas

Nagradno pitanje glasi: šta je u famoznom Beogradskom glasu izašlo protiv Saše Radulovića od prvog broja do danas? U bilo kojoj novinarskoj formi, makar i satiričnoj.

28. sep 2017.

UNS: Radulović da prestane sa vređanjem novinara

IZVOR UNS

Udruženje novinara Srbije (UNS) osuđuje i smatra neprihvaljivim ponašanje lidera pokreta Dosta je bilo Saše Radulovića koji je juče u Skupštini Srbije vređao novinarke „Politike“, Tanjuga, Foneta i Bete i poziva ga da sa takvim ponašanjem prestane.

28. sep 2017.

Radulović opet kritikuje novinare i medije

IZVOR Insajder

Šef poslaničke grupe Pokreta Dosta je bilo Saša Radulović ponovo je danas kritikovao medije jer, kako je rekao, nisu preneli ništa o njegovim amandmanima kojima se traže besplatni udžbenici za učenike. On je takođe uvredio i novinarku lista Politika rekavši da je njen tekst o amandmanima Pokreta dosta je bilo "sramotan i manipulatorski". Izjava Saše Radulovića pokazuje da se, osim pripadnika vlasti, i pojedini opozicioni predstavnici bave “uređivanjem medija” i diskredituju novinare.

06. avg 2017.

Godinu dana čekanja na tužbu

Piše Nemanja Rujević

Pre ravno godinu dana je DW objavio tekst „Dosta je milion“ u kojem je otkriveno milionsko poresko dugovanje lidera DJB Saše Radulovića u Americi. Epiloga nije bilo – ni sudskog, iako ga je Radulović često obećavao.

Send this to a friend