30. jan 2021.

Viši sud potvrdio presudu vlasniku Informera zbog uvrede Nataše Mijušković

Viši sud u Beogradu potvrdio je presudu Prvog osnovnog suda u Beogradu, kojom se vlasnik Informera Dragan J. Vučićević proglašava krivim, jer je gostovanjem na TV Pink, marta 2017. godine, povredio čast i ugled novinarke RTS Nataše Mijušković.

Snimak ekrana, TV Pink

Iako je trebalo nekoliko godina da se stigne do pravde, ovo je drugi spor koji je sud presudio u moju korist, od dva koja sam pokrenula protiv vlasnika Informera, poručila je Mijušković.

Ona je naglasila da se u vremenu, u kojem su uvrede i laž svakodnevica, još jednom potvrđuje da ima časnih sudija koji smeju da rade svoj posao.

Vlasnik Informera je proglašen krivim jer je, komentarišući konferenciju za medije Nataše Jeremić, Natašu Mijušković – koja je bila na konferenciji – uz ostale uvrede, nazvao „najgorim DOS-ovskim ološem“.

Vučićević je Nataši Mijušković isplatio 150.000 dinara – sa zateznom kamatom od januara 2019. godine, kada je doneta prvostepena presuda, kao i sudske troškove u iznosu od 61.000 dinara, takođe sa zateznom kamatom.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

*

Na našem sajtu biće objavljeni svi pristigli komentari, osim komentara koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede ili nisu u vezi sa temom članka koji se komentariše. Govor mržnje definisan je Zakonom o javnom informisanju, koji u članu 38. kaže: „Zabranjeno je objavljivanje ideja, informacija i mišljenja kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihove seksualne opredeljenosti, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo“. Pre nego što budu objavljeni, komentari moraju biti odobreni od strane naših moderatora, pa vas molimo za malo strpljenja.

Send this to a friend