30. sep 2020.

Dragan J. Vučićević: Nismo dobili presudu

Piše Katarina Živanović
IZVOR Danas

Vest da je osnivač i suvlasnik United Grupe Dragan Šolak tužio i dobio pred sudom u Švajcarskoj Pink, Informer i Studio B zbog iznošenja neistina o njemu, nije se mogla čuti odnosno pročitati u navedenim medijima.

17. jul 2020.

SSP: Viši sud zabranio Informeru da piše neistine o Đilasu

FoNet
IZVOR Nova.rs

Stranka slobode i pravde (SSP) saopštila je danas da je Viši sud u Beogradu zabranio glavnom i odgovornom uredniku Informera Draganu J. Vučičeviću da u tim dnevnim novinama objavljuje neistine kojima se lider SSP Dragan Đilas označava kao osoba koja na bilo koji način planira, priželjkuje ili poziva na ubistvo Aleksandra Vučića, saopštio je SSP. Ista mera zabrane izrečena je i za portal Informer.rs i odgovornu urednicu Sanju Đuričić, navodi SSP.

07. jul 2020.

Vučićević i „državni udar“: Tužilaštvo krije informacije, Poverenik traži intervenciju Vlade

Piše Marija Vučić

Već dve i po godine Tužilaštvo za organizovani kriminal odbija da Raskrikavanju dostavi dokumenta iz istrage koju je 2015. godine vodilo povodom tvrdnji urednika Informera Dragana J. Vučićevića o navodnom „državnom udaru“. Tvrde da je predmet „strogo poverljiv“ i da bi otkrivanjem informacija potencijalno nastupile „teške posledice“. Poverenik, i pored pokušaja, nije uspeo da novčano kazni ovo tužilaštvo zbog prikrivanja informacija, pa je nedavno zatražio od Vlade Srbije da interveniše i „obezbedi izvršenje neposrednom prinudom“. Međutim, Vlada u poslednjih devet godina nijednom nije intervenisala na ovaj način, iako je to od nje traženo gotovo 300 puta.

21. apr 2020.

Ćulibrk: Država podržava tabloide

Piše Z. Vuković
IZVOR Danas

Glavni urednik i vlasnik dnevnog lista Informer Dragan J. Vučićević izneo je u jutarnjem programu televizije Hepi u subotu mnogobrojne uvrede na račun glavnog i odgovornog urednika nedeljnika NIN Milana Ćulibrka nazivajući ga „malim uplašenim mišom, ljudskom pizdom i hodajućom karikaturom novinarstva“.

02. mar 2020.

Milionske isplate Pinka za Vučićevićevu emisiju

Pišu
IZVOR CINS

Za reklame i Tešku reč, tok-šou Dragana Vučićevića, Pink je Informeru u samo pet meseci 2014. godine platio nešto više od 95 miliona dinara, odnosno oko 820 hiljada evra, pokazuju podaci Poreske uprave do kojih je došao CINS. Dok vlasnik Pinka tvrdi da je tim novcem obuhvaćeno više od nekoliko meseci emitovanja emisije, sagovornici CINS-a kažu da bi to moralo da se nađe na računu, kao i da je ta cena nerealna. CINS otkriva i da je Pink Informeru iste godine oprostio oko 380 hiljada evra, kroz ogromne popuste za oglašavanje. Osnovanost ovih poslova Poreska uprava nije proveravala dok je u isto vreme Pinku omogućavala reprograme poreskih dugova.

08. dec 2019.

Niški inspektor uzbunjivač „oteran u penziju“, MUP odbija da ga vrati na posao

Piše Milan Stojanović
IZVOR N1

MUP Srbije već dve godine odbija da vrati na posao u Policijsku upravu Niš Nebojšu Blagotića, nezakonito penzionisanog kriminalističkog inspektora, koji kaže da je krajem 2015. iznenada penzionisan, i to u trenutku kada je istraga u predmetu na kome je radio, došla i do vlasnika dve "jake medijske kuće". Blagotić podseća da je dobio i status uzbunjivača, ali da ne zna šta treba da se desi kako bi se MUP privoleo da poštuje zakon.

26. sep 2019.

UNS: Obradović da ne preti hapšenjem novinara, političke stranke i vlast da podrže kvalitetno novinarstvo

IZVOR UNS

Udruženje novinara Srbije (UNS) protestuje zbog poruke lidera Dveri Boška Obradovića da „zatvor ne gine“ vlasniku i glavnom uredniku „Informera“ Draganu J. Vučićeviću, koju mu je poslao kao „predizborno obećanje“. UNS ističe da je ovakva poruka Obradovića novo urušavanje inače prljave političke borbe i nada se da uprkos tvrdnji da je to „obećanje iza koga svi stoje“ ostale opozicione stranke ne dele ovakve stavove pa očekuje da se o obećanju nedvosmisleno izjasne.

29. jul 2019.

Dragan Đilas dobio još jednu presudu protiv Dragana J. Vučićevića

Beta
IZVOR Danas

Predsednik Stranke slobode i pravde Dragan Đilas ponovo je dokazao da tabloid „Informer“ obmanjuje javnost, budući da je dobio još jednu sudsku presudu protiv urednika tog lista Dragana J. Vučićevića zbog uvredljivog i klevetničkog teksta objavljenog u avgustu 2017. godine, saopšteno je danas iz te stranke.

Send this to a friend