26. mar 2018.

Viši sud: Slavica Trifunović povredila čast i ugled Jovanke Marović

Viši sud u Kragujevcu obavezao je bivšu direktorku Radio televizije Kragujevac Slavicu Trifunović da na ime nematerijalne štete zbog povrede časti i ugleda Jovanki Marović, koja je bila na čelu RTK do decembra 2014. godine, isplati 20.000 dinara.

U presudi piše da „dosuđeni iznos od 20.000 dinara predstavlja pravično odmerenu naknadu koja bi trebalo da pruži tužilji odgovarajuću satisfakciju prema značaju određenog dobra i težini povrede, za pretrpljenu povredu časti i ugleda tužiljjinog koju je ova pretrpela“ pošto, kako je navedeno, „nije nastalo trajnije stanje povrede ovog prava, koje pretpostavlja trpljenje duševnih bolova u dužem vremenskom periodu“.

Presudu Viši sud donosi po žalbi Slavice Trifunović na presudu Osnovnog suda, a spor se vodio po tužbi Jovanke Marović zbog neistinitih informacija koje je Slavica Trifunović, u raspravi o poslovanju Radio televizije Kragujevac, iznela na sednici Skupštine grada 10. juna 2015. godine.

Inače, Slavica Trifunović je bila direktorka Radio televizije Kragujevac godinu i po dana. Otkaz na ovu funkciju dala je zaključno sa 31. majem 2016. godine jer, kako su tada pisale Kragujevačke, „više nije mogla da podnese atmosferu i situaciju u ovoj medijskoj kući“. Na mesto direktorke došla 26. je decembra 2014. godine, bila je na čelu te medijske kuće u vreme privatizacije, kada je RTK kupio biznismen iz Kruševca Radoica Milosavljević, a zadržala se i nakon privatizacije.

U programskom smislu taj period obeležila je emisija „Razmotavanje“ za koju je autorka i urednica Jelena Vuković dobila Đurđevdansku nagradu grada Kragujevca. Serijal „Razmotavanje” bavio se gradskim „slučajevima” čija su tema bili čelnici bivše vlasti, ali i politički neistomišljenici. U toj kragujevačkoj verziji istraživanja mogućnost da nešto kaže imala je samo strana koja „optužuje”, dok druga strana nije bila u prilici da se brani ili bilo šta kaže.

Radio televizija Kragujevac trenutno čeka novu privatizaciju. Poslednji rok za dostavljanje pisma o namerama zainteresovanih za kupovinu RTK istekao je 26. februara, ali i pored pokušaja Glasa Šumadije da sazna da li je neko dostavio ponudu i o kome je reč, taj podatak još uvek je nepoznat.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

*

Na našem sajtu biće objavljeni svi pristigli komentari, osim komentara koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede ili nisu u vezi sa temom članka koji se komentariše. Govor mržnje definisan je Zakonom o javnom informisanju, koji u članu 38. kaže: „Zabranjeno je objavljivanje ideja, informacija i mišljenja kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihove seksualne opredeljenosti, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo“. Pre nego što budu objavljeni, komentari moraju biti odobreni od strane naših moderatora, pa vas molimo za malo strpljenja.

Send this to a friend