27. okt 2017.

Bivši nakladnik dnevno.hr ima 38 parnica i ovrha, a samo 7600 kuna na računu

Stečajni upravitelj Portala dnevno d.o.o, bivšeg nakladnika portala Dnevno.hr, objavio je izvješće o tijeku stečajnog postupka i stanju stečajne mase u kojem se navodi da taj dužnik nema izgleda za nastavak poslovanja i nema nikakve materijalne imovine, ali i da se "uredno poduzimaju pravne radnje" vezane uz čak 38 parničnih i ovršnih postupaka koji su u tijeku.

U izvješću stečajnog upravitelja navode se i sudski postupci pokrenuti na temelju tužbi pojedinaca i institucija protiv nakladnika tog portala radi naknade štete zbog objavljenih tekstova među kojima se ističu tužbe bivšeg predsjednika HDZ-a Tomislava Karamarka, sadašnjeg potpredsjednika Sabora i zamjenika predsjednika HDZ-a Milijana Brkića, čelnika Mosta Bože Petrova i bivšeg SDP-ova ministra Mihaela Zmajlovića.

Spominju se i sporovi protiv Portala dnevno d.o.o. koje su pokrenuli predsjednik zagrebačkog HDZ-a i Gradske skupštine Andrija Mikulić, novinarka Mila Horvat, zagrebački odvjetnik i većinski vlasnik Hanza medije Marijan Hanžeković.

U izvješću se navode i javne ustanove koje su pokrenule postupke protiv Portala dnevno d.o.o. među kojima su i Nacionalni park Plitvička jezera, Hrvatski audiovizualni centar, ali i Klinika za psihijatriju Vrapče, udruga B.a.b.e, i izdavačka kuća Hanza media.

Isplatu od bivšeg nakladnika portala Dnevno.hr traže i Hrvatska radiotelevizija (HRT), Hrvatski telekom (HT), Hrvatska izvještajna novinska agencija (Hina), ali i Hrvatski svjetski kongres u Njemačkoj.

U izvješću stečajnog upravitelja ističe se i da nema radnika koji su nastavili s radom kao i da stanje na žiro računu te tvrtke na kraju rujna iznosi nešto više od 7600 kuna.

Portal Dnevno.hr u lipnju je promijenio vlasnika i nakladnika. Michael Ljubas, koji je krajem 2015. bio propucan u nogu, prodao je prava na taj portal Mariji Dekanić, vlasnici agencije za digitalni marketing Logobox i članici Hrvatske narodne stranke (HNS).

Marija Dekanić preuzela je portale Dnevno.hr, Geopolitika.news i Povijest.hr, dok je tiskano izdanje tjednika 7 Dnevno zadržao Ljubas preko tvrtke Eurocinik.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

*

Na našem sajtu biće objavljeni svi pristigli komentari, osim komentara koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede ili nisu u vezi sa temom članka koji se komentariše. Govor mržnje definisan je Zakonom o javnom informisanju, koji u članu 38. kaže: „Zabranjeno je objavljivanje ideja, informacija i mišljenja kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihove seksualne opredeljenosti, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo“. Pre nego što budu objavljeni, komentari moraju biti odobreni od strane naših moderatora, pa vas molimo za malo strpljenja.

Send this to a friend