09. apr 2020.

Firmi koju je osnovao Nebojša Krstić ponovo 90 miliona za oglašavanje

Marketinška firma „Nova communications“ koju je osnovao bivši predsednički savetnik Nebojša Krstić, a koja je sada u vlasništvu njegove bliske saradnice Jasmine Stojanov, dobila je posao oglašavanja u novinama vredan 90 miliona dinara (760.000 evra) od Gradske uprave Beograda, otkriva Pištaljka.

Foto: N1

Ova firma je i 2018. godine za posao oglašavanja inkasirala 90 miliona dinara od Gradske uprave Beograda, o čemu je Pištaljka pisala.

„Nova communications“, registrovana kao preduzeće za tržišne komunikacije i propagandu, do početka septembra 2017. godine bila je u vlasništvu tadašnjeg člana Upravnog odbora Radio-televizije Srbije i medijskog savetnika bivšeg predsednika Srbije Borisa Tadića Nebojše Krstića.

Krstić je posle stupanja na funkciju vlasništvo preneo na saradnicu Jasminu Stojanov koja je takođe, kao šef informativne službe, radila u Tadićevom kabinetu.

Konkurs Gradske uprave Beograda raspisan je 24. februara ove godine za oglašavanje u dnevnim i nedeljnim listovima Blic, Kurir, Večernje novosti, Politika, Danas, Srpski telegraf, Informer, Alo, 24 sata, NIN, Vreme, Novi magazin, Pečat, Nedeljnik, Ekspres i Blic žena. U odluci o zaključenju okvirnog sporazuma navodi se da je komisija za javnu nabavku predložila da se ugovor zaključi sa firmom „Nova communications“, s obzirom na to da je da je ponuda ove firme „prihvatljiva i tržišna“. Navodi se da su dva učesnika javne nabavke odgovorila na poziv – „Nova communications“ i „Media point“.

Ponuda za oglašavanje u novinama „Nova communications“ iznosila je 35,7 miliona dinara sa PDV-om, dok je firma „Media point“ ponudila 41,4 miliona dinara sa PDV-om za te usluge. Inače, 90 miliona dinara predstavlja okvirni iznos koliko Gradska uprava Beograda planira da potroši za oglašavanje u narednih godinu dana.

Broj oglasa, navodi se u konkursnoj dokumentaciji, „nije moguće precizno utvrditi“, s obzirom na to da se oglasi „objavljuju za potrebe svih organa Grada Beograda“, a „pojedinačni ugovori će se zaključivati do utroška finansijskih sredstava, a najduže za period od godinu dana od dana zaključenja ugovora“.

Zato su učesnici konkursa svoje ponude dali prema jediničnim vrednostima.

Inače, beogradska agencija „Media point“, drugi učesnik na tenderu, članica je medijskog pula „Dajrekt medije“. Ova agencija je prethodnih godina od Grada Beograda dobila poslove oglašavanja vredne oko 200 miliona dinara. Tako je 2017. dobila 90 miliona dinara, 2016. 60 miliona dinara, a 2015. godine 45 miliona dinara, o čemu je Pištaljka pisala.

Firma „Media point“  ima sedište na istoj adresi kao i „Dajrekt medija“, u Ulici antifašističke borbe 13b na Novom Beogradu. Vlasnik zgrade na pomenutoj adresi bila je firma „Multikom“ u vlasništvu Dragana Đilasa, a zgrada je krajem 2017. godine prodata firmi „Tekhil plaza“. Vlasnik „Media pointa“ je do novembra 2018. godine bio Dragan Ješić koga su beogradski tabloidi svojevremeno povezivali sa bivšim gradonačelnikom Beograda Draganom Đilasom.

Međutim, nakon što je 2018. godine „Junajted medija“ kupila „Dajrekt mediju“, „Medija point“ je promenio vlasnika i sada je to „Junajted medija sarl“ iz Luksemburga.

Priloženu dokumentaciju pregledajte na sajtu Pištaljke

Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.

Send this to a friend