07. mar 2018.

Istraživanje: Zorana Mihajlović, Ljajić i Dačić najkomunikativniji

Zorana Mihajlović, Rasim Ljajić, Ivica Dačić, Branko Ružić, Nada Macura, Muamer Zukorlić, Sanda Rašković Ivić, Brankica Janković i Novak Đoković – bili su najkomunikativniji državni i politički funkcioneri i javne ličnosti u Srbiji tokom 2017. godine.

Rezultati su tradicionalnog istraživanja „Novinar – Vaš prijatelj“ koje je, sedamnaesti put za redom, tokom decembra 2017. i januara ove godine, sprovela PR agencija „Pragma“.

Među javnim ličnostima koje su tokom 2017. godine – prema mišljenju novinara najrelevantnijih srpskih medija – vidljivo promenile svoj imidž u odnosu na prethodni period, nezavisno od toga da li „na bolje“ ili „na gore“, izdvojili su se premijerka Ana Brnabić, Bogoljub Karić i Miloš Vazura.

Među državnim i političkim institucijama najbolje odnose s medijima imali su: Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture, Ministarstvo poljoprivrede i zaštite životne sredine, Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija, Ministarstvo državne uprave i lokalne samouprave, Poverenik za informacije od javnog značaja i zaštitu podataka, Kancelarija poverenika za zaštitu ravnopravnosti, Privredna komora Srbije i Narodna banka Srbije, dok se među političkim strankama izdvojila Demokratska stranka, navodi u saopštenju “Pragma”.

U kategoriji gradskih institucija i preduzeća, najupečatljiviji su Beogradski sajam i JKP ’’Zelenilo – Beograd’’, a od profitnih (privrednih) organizacija koje su najbolje komunicirale s medijima, najviše su ocenjeni Banka Inteza i MK Mountain Resort.

Među neprofitnim organizacijama novinari su izdvojili Jukom, a od sportskih Fudbalski savez Srbije i FK „Partizan“.

Organizovani događaji koji su, prema oceni novinara, obeležili prošlu godinu u Srbiji su: predsednički izbori, koncert Nika Kejva u beogradskoj „Areni“ i fudbalska utakmica Crvena zvezda – Keln.

Ovo su samo neki od rezultata istraživanja stavova 300 novinara srpskih medija. U tradicionalnom istraživanju “Novinar – Vaš prijatelj” koje, krajem svake godine, sprovodi PR agencija „Pragma“, ispitanici analiziraju kvalitet odnosa s medijima organizacija i javnih ličnosti u više kategorija: državne institucije, političke organizacije, privredne i neprivredne organizacije, političke i ostale javne ličnosti, a biraju se i organizacije koje imaju najbolje kanale i sredstva komunikacije s novinarima.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

*

Na našem sajtu biće objavljeni svi pristigli komentari, osim komentara koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede ili nisu u vezi sa temom članka koji se komentariše. Govor mržnje definisan je Zakonom o javnom informisanju, koji u članu 38. kaže: „Zabranjeno je objavljivanje ideja, informacija i mišljenja kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihove seksualne opredeljenosti, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo“. Pre nego što budu objavljeni, komentari moraju biti odobreni od strane naših moderatora, pa vas molimo za malo strpljenja.

Send this to a friend