02. avg 2021.

Alžirske vlasti oduzele akreditaciju saudijskoj televiziji Al Arabija

Alžirske vlasti odlučile su danas da oduzmu akreditaciju saudijskoj televiziji Al Arabija, koju optužuju za dezinformacije.

Ministarstvo za komunikacije saopštilo je da je oduzeta akreditacija predstavništu saudijske televizije u Alžiru, a kao razlog je navelo nepoštovanje profesionalih pravila i upotrebu dezinformacija i manipulacija.

Ta televizija za sada nije reagovala.

Al Arabija je druga strana televizija kojoj je oduzeta akreditacija. Alžirske vlasti su 13. juna oduzele akreditaciju francuskoj televiziji Frans 24 (France) zbog „ponavljanja neprijateljskih izveštaja“.

Vlasti su još u martu izrazile nezadovoljstvo što ta televizija prenosi izveštaje o građanskom pokretu Hirak koji protestuje protiv alžirskih vlasti.

Strani mediji koji rade u Alžiru godinama su podvrgnuti birokratskom i netransparentnom postupku dobijanja akreditacije. Teški su uslovi rada i za domaće novinare posebno u svetlu represije pokreta Hirak.

Prema rang listi slobode medija, nevladine organizacije Reporteri bez granica, Alžir je na 146. od ukupno 180 mesta.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

*

Na našem sajtu biće objavljeni svi pristigli komentari, osim komentara koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede ili nisu u vezi sa temom članka koji se komentariše. Govor mržnje definisan je Zakonom o javnom informisanju, koji u članu 38. kaže: „Zabranjeno je objavljivanje ideja, informacija i mišljenja kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihove seksualne opredeljenosti, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo“. Pre nego što budu objavljeni, komentari moraju biti odobreni od strane naših moderatora, pa vas molimo za malo strpljenja.

Send this to a friend