24. avg 2017.

Dubai TV emitirala lažnu vijest o prosvjedima u Kataru: Čini se da su Ujedinjeni Arapski Emirati i drugi suparnici iz regije naumili loviti u mutnom

Dubai TV je u ponedjeljak plasirala lažnu vijest o tome da je u sklopu anti vladinih demonstracija u Dohi tamošnja vojska, uključujući i tursku vojsku, bacala suzavce na demonstrante, izvijestila je Al Jazeera.

Ured katarske vlade već je idućega dana u priopćenju upućenom Al Jazeeri odbacio ovaj izvještaj kao lažnu vijest.

Ovaj izvještaj dolazi u vrijeme kada Saudijska Arabija, Ujedinjeni Arapski Emirati i Bahrein nastavljaju blokadu svojeg susjeda Katara zbog optužbi za podržavanje terorizma, koje službeni Katar odlučno odbacuje.

“Ovo je posljednji primjer lažnih vijesti kreiranih od strane zemalja koje provode blokadu.”, izjavio je Saif Al Thani, direktor ureda za medije katarske vlade.

“Zemlje koje provode blokadu postaju očajne u svojim naporima da izoliraju Katar jer međunarodna zajednica nije zavarana difamacijskom kampanjom. Sada nastavljaju s fokusom na mišljenje javnosti; troše milijune na kreiranje lažnih vijesti.”, dodao je.

Za komentar smo se obratili novinaru i nekadašnjem uredniku Al Jazeere, Rubenu Banerjeeu:

„Čini se da su Ujedinjeni Arapski Emirati i drugi suparnici iz regije naumili loviti u mutnom. Nastoje naštetiti ugledu vladajuće obitelji u Kataru i očajni su u prikazivanju ih u lošem svjetlu. Vijesti o tome da su održane demonstracije u Dohi uklapaju se u njihovu shemu. Žele pokazati svijetu da je nezadovoljstvo katarskim režimom u porastu. Naravno, puno toga nije u redu u Kataru te postoji mnogo pritužbi. No ništa ne sugerira na to da su izvještaji o prosvjedima istiniti. Katar nije sasvim slobodan, unatoč Al Jazeeri, i nevjerojatno je da bi zemlja omogućila takve prosvjede. Takvo je ponašanje brutalno ukinuto u cijeloj regiji, uključujući Ujedinjene Arapske Emirate“, rekao je Ruben Banerjee za Fairpress.

Ovo nije prvi slučaj gdje zemlje koje provode blokadu žele putem medija prikazati Katar u lošem svjetlu. Ranije ovoga tjedna, piše Al Jazeera, Katar je podnio pritužbu Organizaciji međunarodne civilne avijacije (ICAO) zbog toga što je Al Arabiya TV, saudijska televizija sa sjedištem u Dohi, prikazivala video animaciju koja prikazuje simulaciju obaranja putničkog zrakoplova Qatar Airwaysa. U videu se navodi da ukoliko se katarski putnički zrakoplov slučajno nađe u saudijskom zračnom prostoru  – koji je zatvoren nakon što je najavljena blokada u svibnju – kraljevskim zračnim snagama međunarodni zakoni daju dopuštenje da obore zrakoplov, izvijestila je Al Jazeera.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

*

Na našem sajtu biće objavljeni svi pristigli komentari, osim komentara koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede ili nisu u vezi sa temom članka koji se komentariše. Govor mržnje definisan je Zakonom o javnom informisanju, koji u članu 38. kaže: „Zabranjeno je objavljivanje ideja, informacija i mišljenja kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihove seksualne opredeljenosti, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo“. Pre nego što budu objavljeni, komentari moraju biti odobreni od strane naših moderatora, pa vas molimo za malo strpljenja.

Send this to a friend