10. okt 2017.

Rusija najavila restrikcije programa Radija Slobodna Evropa

Rusko ministarstvo pravosuđa upozorilo je pismom Radio Slobodna Evropa da bi moglo sankcionirati neke od programa u Rusiji kao odgovor na, kako Moskva kaže, pritiske na ruske državne medije u Sjedinjenim Američkim Državama.

Ministarstvo je saopćilo da bi televizijski program “Current Time” na ruskom jeziku koji zajednički rade RSE i VOA, potpada pod član 2 ruskog zakona o nevladinim organizacijama i stranim agentima, te da stoga Rusija ima pravo uvesti restrinkcije prema programu “Current Time.”

“Aktivnosti vaše organizacije su u suprotnosti sa zakonima Ruske Federacije” kaže se u saopćenju koje je potpisao dužnosnik ministarstva Vladimir Titov.

Ruski servis našeg Radija, poznat kao Radio Svobodoa, te Idel Realii, ruska web stranica koju priređuje Tatar- Baškir servis, također su dobila ista pisma.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

*

Na našem sajtu biće objavljeni svi pristigli komentari, osim komentara koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede ili nisu u vezi sa temom članka koji se komentariše. Govor mržnje definisan je Zakonom o javnom informisanju, koji u članu 38. kaže: „Zabranjeno je objavljivanje ideja, informacija i mišljenja kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihove seksualne opredeljenosti, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo“. Pre nego što budu objavljeni, komentari moraju biti odobreni od strane naših moderatora, pa vas molimo za malo strpljenja.

Send this to a friend