11. jan 2017.

Usluga za uslugu?

Izraelski mediji prenose da je premijer te zemlje Benjanim Netanjahu predložio vlasniku jednog lista u Izrealu koji je kritičan prema njegovoj vlasti da piše pozitivnije u zamenu za usluge na tržištu, javila je danas agencija AP uz napomenu da Netanjahu odbacuje optužbe.

Kako tvrdi dnevni list Haarec, Netanjahu je ponudio Arnonu Mozesu, izdavaču lista Jediot Ahronot, da smanji kritiku, a da mu on zauzvrat pomogne na tržištu, tako što će uticati na smanjenje distribucije glavnog konkurenta, Israel Hayom.

Mozes nije komentarisao pisanje medija o navodnoj ponudi Netanjahua.

Agencija AP navodi da dnevni list Israel Hayom finansira milijarder Šeldon Adelson koji podržava Netanjahua.

Povezane priče

Netanjahu tvrdi da optužbe protiv njega nisu tačne i da predstavljaju napad na njega i njegovu porodicu.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

*

Na našem sajtu biće objavljeni svi pristigli komentari, osim komentara koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede ili nisu u vezi sa temom članka koji se komentariše. Govor mržnje definisan je Zakonom o javnom informisanju, koji u članu 38. kaže: „Zabranjeno je objavljivanje ideja, informacija i mišljenja kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihove seksualne opredeljenosti, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo“. Pre nego što budu objavljeni, komentari moraju biti odobreni od strane naših moderatora, pa vas molimo za malo strpljenja.

Send this to friend