
Snimak ekrana, CNET, Jutjub
Tokom virtuelnog sastanka „Mete“, izvršni direktor Mark Zakerberg izdeklamovao je nove vrednosti po kojima će se kompanija ponašati, otkrio je novinar portal Verdž, Aleks Hit.
Jedna od najvažnijih krilatica je: „Meta, metadrugari, ja“.
To je redosled važnosti po kojima zaposledni u kompaniji treba da određuju svoje interese u odnosu na druge kolege i kompanijine.
Vašington post je takođe potvrdio reči Verdžovog novinara.
„Metadrugari“ će, stoga, imati nove vrednosti u budućnosti. Zakerberg je rekao zaposlenima i da se menjaju neke stare direktive. Tako će ona stara „brzo se krećite“ prešla u „brzo se krećite zajedno“, a „budite hrabri“ je sada „pravite sjajne stvari“.
„Fejsbukova“ korporativna vrednost „budite otvoreni“ postala je „živite u budućnosti“.
Ostaje da se vidi koliko će nove krilatice, izrazi i promene u korporativnom ophođenju doprineti popravljanju katastrofalnih poslovnih rezultata „Mete“ posle pada akcija od 30 odsto.
Grozev: Vrednost FSB izveštaja o zvučnom oružju je nula, duboko je uvredljiv za svakog ko kritički razmišlja
Šta čeka medije u 2024: Ugovor sa đavolom ili otpor - pa šta bude?
Tabloidi brišu tekstove u kojima blate studente zato što moraju da dokažu da su tačni da im ne ugase portale
Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.