07. jun 2019.

Bastać: Podneću tužbu protiv Alo i Papovića

Beta
IZVOR Danas

Predsednik opštine Stari grad Marko Bastać kazao je danas da će podneti tužbu protiv lista „Alo“ i zamenika glavnog i odgovornog urednika tog lista Vasilija Papovića da bi pred sudom dokazao da se radi o „ljudima koji brutalno i permanentno obmanjuju javnost“.

04. jun 2019.

UNS: Marko Bastać da se pristojno ophodi prema novinarima

IZVOR UNS

Udruženje novinara Srbije (UNS) poziva predsednika Opštine Stari Grad Marka Bastaća, kao i sve predstavnike vlasti da nesporazume sa medijima rešavaju na pristojan način uvažavajući autonomiju redakcija, kao i da se rukovode činjenicom da nemaju više prava u odnosu na medije od građana.

01. apr 2019.

Sve za senzacionalizam, informacije se prodaju kao sok i kafa

Piše Nikolina Rakić
IZVOR RTS

Poslednjih dana teško da možete da kupite novine na kojima na naslovnoj strani nije par čija je razlika u godinama pola veka. Da se ne čita ne bi ni bilo na naslovnim stranama. Međutim, mogu li čitanost i gledanost biti jedini kriterijum i opravdanje za neprimeren sadržaj u medijima?

20. mar 2019.

Verujte nama, a ne sopstvenim očima

Većina današnjih tabloida na naslovnim stranama donosi priče o protestima građanima proteklog vikenda, upadu u RTS i hiljadama građana koji su u nedelju 17. marta opkolili zgradu Predsedništva gde je Aleksandar Vučić održao konferenciju za medije. Dok većina dnevnih naslova piše da Đilas, Jeremić i Obradović žele krv divljajući po Beogradu, tabloid Alo otišao je najdalje - na naslovnoj strani tvrde da je Vučić izašao pred demonstrante i „jasno rekao šta misli o njima“.

31. jan 2019.

Janković do juče u Alou bio „žedan krvi“, danas pitom

Piše Marija Vučić

Došli divlji, oterali pitome - tako tabloid Alo opisuje dolazak Sergeja Trifunovića na čelo Pokreta slobodnih građana „nakon monstruozne kampanje protiv Saše Jankovića“. I dok ga sada nazivaju pitomim, a oštricu okreću ka Trifunoviću, od početka do kraja Jankovićeve političke karijere gotovo svakodnevno su ga optuživali da priprema haos, da ruši Vučića, da brani Albance, da je „žedan krvi“.

09. jan 2019.

Više od 700 laži na naslovnim stranama tri tabloida u 2018. godini

Pišu Jelena Đorđević, Vesna Radojević

Na ukupno 306 naslovnih strana u 2018. godini, Informer je imao čak 351 lažne odnosno neutemeljene vesti. Na naslovnicama 223 broja Srpskog telegrafa našlo se čak 230 netačnih ili neutemeljnih tvrdnji, a tabloid Alo na naslovnim stranama 358 brojeva u prošloj godini imao je 149 lažnih odnosno vesti bez jasnih izvora i dokaza. Do ovih podataka novinari Raskrikavanja došli su pregledom svih naslovnih strana u 2018. godini ova tri tabloida kao i uočavanjem trendova kroz celu prošlu godinu. Estradne i vesti koje se tiču ubistva pevačice Jelene Marjanović izostavljene su iz ove analize.

09. jan 2019.

Da li je objavom na Tviteru ugrožena bezbednost vlasnika lista „Alo“ i „Studija B“?

Piše J. Pešić
IZVOR UNS

Na Tviter nalogu pod nazivom „Protestom protiv tamničara“(@LastSerbianTzar) objavljena je fotografija vlasnika lista „Alo“ i televizije „Studio B“ Saše Blagojevića sa porukom „da li želite i kućnu adresu i broj telefona od gospodina.. da se malo obiđe okolo“. „Ovo je vlasnik Alo novina. Gorih i od Informera. Ovo je vlasnik Studia B. Ovo je vlasnik Barbara i Ivani“, objavljeno je na Tviteru. List „Alo“ smatra da je ova objava pretnja i ugrožavanje sigurnosti Blagojevića i zato je podneta prijava.

25. dec 2018.

Zlatni Pinokio za „Alo“, Srebrni „Informeru“, a Bronzani „Kuriru“

Portal Fake News Tragač na svoj 1. rođendan, 24. decembra 2018, dodeljuje nagrade Zlatni, Srebrni i Bronzani Pinokio medijima koji su tokom prethodnih godinu dana prema našoj evidenciji najčešće širili lažne i manipulativne vesti. Naš tim je istražio 116 manipulativnih sadržaja i u laži uhvatio 123 medija, koji su zbirno posmatrano 485 puta objavili dezinformacije.

06. dec 2018.

Saša Janković tužio portale Informer i Alo

Beta
IZVOR N1

Predsednik Pokreta slobodnih građana (PSG) i Građanskog bloka 381 Saša Janković podneo je tužbe protiv portala "Informer" i "Alo" zbog, kako je naveo, "objavljivanja lažnih, zlonamernih i opasnih tvrdnji" prema kojima on "zajedno sa Šiptarima hapsi Srbe na Kosovu", saopštio je PSG.

24. avg 2018.

Ko uređuje tabloide u Srbiji: gotovo identičan tekst u Alo-u i Informeru

Piše Marija Vučić

„Evo ko uređuje dnevne novine po Srbiji”, napisao je sinoć list Alo na svom portalu, tvrdeći da Dragan Đilas stoji iza današnjih tekstova u Blicu i Danasu u kojima se navodi da bi vraćanje vojnog roka bilo izuzetno skupo. Ironija je, međutim, što je gotovo identičan tekst skoro istovremeno objavio i portal Informera. Ko stoji iza njihovog teksta i kako je uopšte moguće da gotovo identične konstrukcije objave dva različita medija, iz Alo-a i Informera ne odgovaraju.

25. jul 2018.

Tablodi: Vučićev život opet visi o koncu

Piše Vesna Radojević

Od kada je na naslovnoj strani prorežimskog tabloida Informer Vučić osvanuo sa omčom oko vrata prošle su na desetine sličnih naslovnica o njegovoj navodnoj ugroženosti. Raskrikavanje je više puta pisalo o tome da su ovakvi tekstovi uglavnom neutemeljeni i puni dezinformacija, ali i o tome da državne institucije nikada nisu reagovale što zbog eventualne ugroženosti što zbog podizanja panike. Ovih dana za Alo i Srpski telegraf Vučićev život je opet u rukama „zle opozicije i ekstremista koji žele da sruše vlast dok se Vučić bori za Srbiju.“

28. jun 2018.

Crowdfunding kampanja albanskih narko-dilera

Piše Marija Vučić

Skoro nedelju dana od utakmice sa Švajcarskom, nakon koje su dvojica igrača albanskog porekla kažnjena zbog pokazivanja simbola dvoglavog orla, srpski mediji nastavljaju sa raspirivanjem mržnje. U izdanju od utorka, Alo, Kurir i Informer tvrde da novac za njihovu kaznu plaća albanska mafija, ali nakon bombastičnih naslova u tekstovima nema ni reči koje bi tu tvrdnju potkrepile.

22. jun 2018.

Javne opomene Saveta za štampu medijima finansiranim iz budžeta

Piše Vesna Radojević

Kriza oko potencijalne smene lokalnih vlasti u Paraćinu prelila se i u medije, te se od ukupno 13 žalbi Savetu za štampu pet odnosilo na Paraćin. Na poslednjoj sednici Saveta portal Paraćin online dobio je tri javne opomene, a portal Pink dve zbog kršenja Kodeksa novinara prilikom izveštavanja o lokalnim vlastima u ovom gradu.

14. jun 2018.

Vlasnik tabloida Alo kupio i TV Studio B

Beta
IZVOR

Većinski vlasnik beogradske Televizije Stubio B, prema podacima Agencije za privredne registe, postala je firma iz Beograda "Global medija tehnolodži" (Global media technology), društvo sa ograničenom odgovornošću čiji je vlasnik Saša Blagojević, koji je ranije kupio i dnevni list Alo.

Send this to a friend