06. feb 2019.

RTS sklonio kritiku „Beograda na vodi“ i sa interneta

Piše A. Popović
IZVOR Danas

Emisija dugogodišnjeg autora RTS Bojana Bosiljčića „Razgolićeni grad: Savski amfiteatar u raljama Beograda na vodi“ uklonjena je sa društvene mreže Jutjub po zahtevu Radio-televizije Srbije zbog narušavanja autorskih prava, nakon što je bila „sklonjena“ i sa programa javnog servisa.

02. feb 2019.

Kritika „Beograda na vodi“ u bunkeru RTS-a tri godine

Piše A. Popović
IZVOR Danas

Emisija dugogodišnjeg autora RTS Bojana Bosiljčića „Razgolićeni grad: Savski amfiteatar u raljama Beograda na vodi“, skoro tri godine bila je „sklonjena“ sa programa zbog kritike ovog projekta od nacionalnog značaja, pa je na kraju objavljena na – društvenim mrežama.

01. feb 2019.

Vuk Stanković: Nema zabranjenih tema, nema cenzure

Beta
IZVOR Danas

Analitičar Dejan Vuk Stanković ocenio je danas da pluralistički medijski pejsaž ukazuje da u štampanim medijima nema cenzure dok o autocenzuri ne može da se izjašnjava jer ne može da zna šta je u glavi autora.

10. jan 2019.

JESTE LI VEĆ ČULI DA… u Politikinom zabavniku mogu biti cenzurisani množenje i Štulićev stih?

Piše Denis Kolundžija

U Politikinom zabavniku sme da se pominje bilo koja računska operacija, ali pod uslovom da nema nikakve veze s prebrojavanjem demonstranata. Takođe, svaki Štulićev stih je dobrodošao, osim stiha u kojem se pominju izbori. Zbog kršenja ovih „pravila“, novinar David Vartabedijan veruje da mu je cenzurisan tekst koji je objavljen u poslednjem broju Politikinog zabavnika. Deo izvornog teksta, sa obe sporne polurečenice, i dalje se, međutim, može pročitati na zvaničnoj Fejsbuk stranici lista koji idućeg meseca obeležava 80. godišnjicu postojanja

04. jan 2019.

Nakon Facebooka i Twittera, Iran blokira i Instagram?

Visoki iranski zvaničnik izjavio je da je zemlja spremna da blokira Instagram nakon što vlasti to odobre, što je potez koji bi uskratio pristup popularnoj društvenoj mreži za 24 miliona korisnika - uključujući vrhovnog lidera Ajatolaha Hamneija i predsednika Hasana Rohanija, piše Radio Slobodna Evropa.

29. dec 2018.

BIRODI: Pink kreira sliku opozicije

Piše Beta
IZVOR N1

Biro za društvena istraživanja (BIRODI) saopštio je da je opozicija u centalnim dnevnicima na televizijama sa nacionalnom frekvencijom ili nezastupljena ili negativno predstavljena i da TV Pink kreira u najvećoj meri sliku opozicije u Srbiji.

16. nov 2018.

Boris Varga: Decentralizovati upravljanje manjinskim medijima kojima su osnivači nacionalni saveti

Piše K. Kovač

Novinar i politikolog Boris Varga koji je od septembra 2018. godine na funkciji direktora Novinsko izdavačke ustanove „Ruske slovo“ iz Novog Sada, za „Komšijske novosti“ govori o medijskim slobodama u medijima na jezicima nacionalnih manjina, njihovom ekonomskom položaju, odnosima sa nacionalnim savetima… – Kako biste ocenili medijske slobode u medijima na jezicima nacionalnih manjina, a…

14. nov 2018.

Lovreković: paušalne ocene

IZVOR UNS

Tomislav Lovreković iz Centra za medijski monitoring, koji radi u okviru Udruženja građana "Inicijativa za upravljanjem znanjem", nazvao jedanas "paušalnim" ocene da u Srbiji postoji medijska cenzura i ocenio da u prilog toj njegovoj tvrdnji govori i istraživanje o načinu izveštavanja medija u protekla dva meseca.

Send this to a friend