05. jun 2020.

Crna Gora: Novinar uhapšen i naprskan biber-sprejom

IZVOR NUNS

Kadić je 13. maja izveštavao sa protesta u Nikšiću. Dok je pokušavao da snimi kako dva policajcapostupaju sa jednim od učesnika protesta, prišao mu je policajac pod punom opremom i pitao ga „Ko si ti? Ko ti je dao pravo da snimaš?

04. mar 2020.

DPS: Šešelj na televiziji pozvao na ubistvo i linč Mila Đukanovića

FoNet
IZVOR N1

"Osuđeni ratni zločinac Vojislav Šešelj pozvao je na ubistvo i linč predsednika Crne Gore Mila Đukanovića, u programu beogradske TV s nacionalnom frekvencijom", saopštila je crnogorska vladajuća Demokratska partija socijalista i ocenila da je žalosno da organi u Srbiji, pre svih regulatorna tela, smatraju da poziv na ubistvo spada u javno informisanje.

13. feb 2020.

Zakon o vjeroispovijesti na talasu lažnih vijesti

Piše Predrag Tomović

Crnogorski medijski prostor se davi u propagandi i dezinformacijama koje dolaze sa različitih strana, ocjenjuje u izjavi za Radio Slobodna Evropa (RSE) Milica Kovačević sa portala Raskrinkavanje.me, koji je formiran u okviru Centra za demokratsku tranziciju (CDT).

13. feb 2020.

Bez emisija dve TV u Crnoj Gori, Marić ne veruje da ga je „Đukanović zabranio“

Piše Petar Gajić
IZVOR N1

Regulatorno telo za elektronske medije Srbije saopštilo je da odluka crnogorskog regulatora za elektronske medije da ukine određene sadržaje televizija Hepi i Pink M predstavlja otvoren vid cenzure i grubo kršenje Konvencije o prekograničnim televizijama. Savet Agencije za elektronske medije Crne Gore odgovara da je u tim emisijama "promoviše mržnja, netrpeljivost i diskriminacija prema pripadnicima crnogorske nacionalnosti". Televizije Pink i Happy odbacuju optužbe.

12. feb 2020.

Bez emisija dve TV u Crnoj Gori, Marić ne veruje da ga je „Đukanović zabranio“

Piše Petar Gajić
IZVOR N1

Regulatorno telo za elektronske medije Srbije saopštilo je da odluka crnogorskog regulatora za elektronske medije da ukine određene sadržaje televizija Hepi i Pink M predstavlja otvoren vid cenzure i grubo kršenje Konvencije o prekograničnim televizijama. Savet Agencije za elektronske medije Crne Gore odgovara da je u tim emisijama "promoviše mržnja, netrpeljivost i diskriminacija prema pripadnicima crnogorske nacionalnosti". Televizije Pink i Happy odbacuju optužbe.

11. feb 2020.

Mitrović: Pink M neće emitovati Novo jutro zbog zabrane SAEM

FoNet
IZVOR Danas

Vlasnik i direktor Pink medija grupe Željko Mitrović izjavio je da će Pink da poštuje odluku Saveta za elektronske medije Crne Gore (SAEM) da na kablovskoj televiziji Pink M, na tri meseca, bude zabranjeno emitovanje programa Novo jutro, ali je naglasio da se TV Pink neće odricati profesionalnih standarda kojima se do sada uvek vodila.

11. feb 2020.

Crnogorska partija: I u Srbiji sankcionisati Hepi i Pink

FoNet
IZVOR Danas

Crnogorska partija sa sedištem u Novom Sadu pozvala je danas Savet Regulatornog tela za elektronske medije (REM) u Beogradu da donese odluku o sankcionisanju emitera televizijskog programa TV Hepi i TV Pink zbog odnosa ta dva medija prema pripadnicima crnogorske nacionalnosti koji žive u Srbiji.

Send this to a friend