28. dec 2022.

Peđa Obradović: Srpska publika razumela je poruku N1 i Nove

Piše Ana Bellotti
IZVOR Danas

Srbija je jedina zemlja na svetu u kojoj je jednom pružaocu telekomunikacionih usluga omogućeno da po opštinama i pijacama, koje su takođe javno dobro nudi „džabe“ TV i Internet uz „uslugu“ popunjavanja zahteva za raskid ugovora sa konkurentskom kompanijom, kaže u intervjuu za Danas Peđa Obradović, producent televizije N1.

25. dec 2022.

Vlast ponovo napala medije UG, Veljanovski – smeta im kritičko mišljenje

Piše Petar Gajić
IZVOR N1

Premijerka Srbije Ana Brnabić ponovo je iskoristila svoju poziciju da na konferenciji za novinare napadne medije u vlasništvu Junajted grupe. Ona je iznela tvrdnje da Junajted medija ne plaća poreze i druge obaveze u Srbiji. N1 u odgovoru predsednici Vlade navodi da to što ona tvrdi nije istina, da posluje po svim pravilima novinarske profesije i svim primenjivim propisima. Kao i da plaća sve primenjive finansijske obaveze. Kritičko izveštavanje nije i ne sme biti razlog da budemo targetirani svaki put kada postavimo pitanje koje se vlastima ne sviđa, ističe se u javnom odgovoru N1 Ani Brnabić.

07. dec 2022.

Medijski mrak u Srbiji

IZVOR N1

Poštovani gledaoci N1, u protekla 24 sata (utorak, 6. decembra 2022.) imali ste priliku da vidite kako izgleda medijska scena u Srbiji bez slobodnih medija. Na drastičan potez odlučili smo se kako bismo ukazali kakav mrak može da zavlada ako se TV N1 i Nova S ne budu emitovale.

22. okt 2022.

Željko Mitrović objašnjava: Kanali sa nacionalnom frekvencijom su besplatni, dužni smo da ih damo građanima bez naknade

IZVOR Nova.rs

"Kada televizija dobije dozvolu za nacionalnu frekvenciju, ona je dužna da bez ikakvih naknada taj program stavi na raspolaganje građanima Srbije. "Pink" od SBB dobija 0 dinara", rekao je danas za svoju televizijsku kuću Željko Mitrović, vlasnik Pinka, objasnivši time istinu o ceni koju kablovskom emiteru SBB nameće vlasnik televizija B92 i "Prva".

21. okt 2022.

Pitanje za državne organe

Piše Milica Rilak
IZVOR UNS

Vlasnik televizija Prva i B92 Srđan Milovanović najzad je javno priznao da mu državni operator Telekom Srbija plaća 2,5 evra, odnosno 300 dinara po korisniku, čime pokušava da opravda nerealno visoki zahtev od 38 miliona evra prema SBB, saopštio je SBB

21. okt 2022.

Predsednik prećutkuje činjenice i otvoreno se stavlja na stranu TV Prva i B92

IZVOR N1

Predsednik Srbije Aleksandar Vučić otvoreno se stavio na stranu privatnih televizija Prva i B92, prećutkujući pritom da je vlasnik tih televizija od kompanije SBB zatražio 11 puta veći iznos za njihovo emitovanje. Vučić je, gostujući na TV Prva, rekao da je cilj skidanja te televizije i B92 iz ponude SBB-a, rast gledanosti televizija Nova S i N1, a učitao je i političke motive - odnosno da iza svega stoji obaranje rejtinga predsednika i vlasti "pred važne događaje". Svoje gostovanje na Prvoj iskoristio je i za reklamiranje kablovskog operatera Supernova u vlasništvu Telekoma Srbija.

21. okt 2022.

Sagovornici N1: Iza zahteva Kopernikusa prema SBB politički motivi

Piše Maja Đurić
IZVOR N1

Nakon što je vlasnik dve televizije sa nacionalnom frekvencijom TV Prva i B92 - Srđan Milovanović tražio od SBB 11 puta veći iznos za emitovanje kanala nego ranije - pitanje je šta je pravi razlog za takvu odluku? Sagovornici N1 saglasni su da u novom cenovniku nema ekonomske logike i opravdanja, a u potezu Milovanovića čitaju isključivo političke motive.

20. okt 2022.

SBB: Neprihvatljiva ponuda TV Prve i TV B92 o emitovanju programa

IZVOR Danas

Kompanija SBB objavila je danas da TV Prva i TV B92 od gledalaca skrivaju informacije o ceni koju su ponudili za nastavak saradnje sa SBB i zatražila da „obavestite javnost u Srbiji“ o činjenicama, između ostalog da je od SBB traženo 38 miliona evra godišnje za kablovsko emitovanje programa te dve televizije sa nacinalnom frekvencijom.

20. okt 2022.

„EU vidi monopol“: Telekom u izveštaju EK, Gavrilović o cilju – kontroli medija

Piše Jelena Mirković
IZVOR N1

U izveštaju Evropske komisije o Srbiji prvi put se spominje i državna kompanija Telekom Srbija. Ukazuje se na vlasništvo Telekoma u medijima, ali i na sudske sporove koji se vode. Pojedini ekonomski novinari poručuju da Evropska unija na taj način šalje jasnu poruku - da prati šta se dešava na srpskom tržištu telekomunikacija i da uočava monopol koji kreiraju kompanije u vlasništvu Telekoma.

05. sep 2022.

Članska karta menja sve: Bakarec targetira novinare, a služi se i fotomontažom

Piše Nenad Nešić
IZVOR N1

Još jednom su se mediji koji posluju u okviru Junajted medije (UM, United Media) našli na meti Nebojše Bakareca, ali ovoga puta ne samo poslanika SNS-a, već i upravo izabranog zamenika predsednika skupštinskog Odbora za kulturu i informisanje. On je novim tekstom i fotomontažom objavljenim na društvenim mrežama izvršio pritisak i ugrozio bezbednost novinara, zaključuju u NUNS-u.