13. okt 2021.

Ružni blizanci: Kako su plagirani sajtovi postali novi vid pritiska na profesionalne medije

Piše Danijel Apro

Bar tri lokalna medija, a zajedničko im je da nisu provladina, dobila su poslednjih godina kopije – sajtove istog ili sličnog naziva, čak i identičnog izgleda, ali s drugačijim, pa i klevetničkim sadržajem prema „originalima“. Južne vesti uspele su da spreče dalji rad svog „ružnog blizanca“. Iz nadležnog ministarstva ne odgovaraju kako je moguće da u Registar medija budu upisani oni za koje se sumnja da su plagijati postojećih. Možda zato što im je misija, kako reče urednica jednog od plagiranih sajtova, da hvale SNS i Vučića, a da blate one koji ih kritikuju?

11. maj 2021.

Samo bahato: Milosavljević gotovo uništio RTK pa opet dobio novac iz budžeta. Dve beogradske TV u Kragujevcu tražile 6 od ukupno 9 miliona

Piše Violeta Glišić

Kragujevački mediji su dobro prošli na gradskom konkursu, ali je senku na njega bacila odluka komisije da novac dobije televizija Radoice Milosavljevića, koji je RTK ostavio u dugovima, a koje je kasnije platio Grad. Komisija je odlučila i da Kragujevčane informišu beogradske televizije poznate po vezama sa vladajućom strankom, koje su, uz to, bezobrazno tražile šest od devet miliona, koliko se dodeljivalo na konkursu

01. apr 2021.

Provladin portal napada Južne vesti – ima li veze izjava gradonačelnice s tim?

Piše Ana Novaković
IZVOR N1

Dva portala Južne vesti - vizuelno su gotovo isti, a suštinski potpuno različiti. Jedan novosti sa juga objavljuje duže od 11 godina, drugi nešto duže od mesec dana. Taj drugi, koji postoji od februara, istim imenom, logoom i dizajnom neodoljivo podseća na originalne Južne vesti. U svom glavnom tekstu objavljenom na sajtu napada niški portal i njegove novinare, stavljajući ih u kontekst političkih protivnika vladajuće Srpske napredne stranke i gradonačenice Niša.

Send this to a friend