06. dec 2019.

Šebek o lažnoj naslovnici NIN-a: Teško zamisliti da iza toga ne stoji vlast (VIDEO)

IZVOR N1

Novinar Nenad Šebek, govoreći o plakatima koji su se u Novom Sadu pojavili, a koji predstavljaju montiranu naslovnicu nedeljnika NIN, na kojoj je naslov "Zvezdanu Jovanoviću svečano uručena NIN-ova nagrada", rekao je u Novom danu da je to ispod granice bilo kakvog ukusa. Šebek kaže da je "jako teško da iza ovoga ne stoji vlast", ali da ne može da tvrdi bez dokaza. "Teško je zamisliti, pogledajte ko je napadao NIN u proteklih 10 dana, i ne samo tad. Bez dokaza ne mogu da tvrdim da je ovo vlast, ali teško je zamisliti da nije", kaže on.

05. nov 2019.

Informerova prepisivačka škola, treći deo

Piše Marija Vučić

„Očigledno je da se u Novom Sadu mnogo radi na tome da grad bude evropski“, piše Informer u tekstu posvećenom rebalansu gradskog budžeta, „i to po uređenoj infrastrukturi u mnogim zapuštenim delovima, koje su neke prethodne strukture godinama i decenijama sistemski zapostavljale“. Iako se ovaj tekst ne razlikuje mnogo od drugih hvalospeva ovog tabloida vlastima, ovaj su direktno platili građani Novog Sada. Naime, deo je projekta za koji je Informer iz novosadske kase dobio 900.000 dinara. Tekst je prikaz ružičaste stvarnosti, kaže za Raskrikavanje novinar novosadskog portala 021.rs Zoran Strika, s obzirom na to da u njemu nije preneta ni reč kritike na račun lokalnog budžeta.

07. okt 2019.

Informeru 900 hiljada dinara za prenošenje saopštenja novosadskih vlasti

Piše Marija Vučić

Dva saopštenja lokalnih vlasti sa sajta Grada Novog Sada o tome kako je predškolska ustanova „Radosno detinjstvo“ dobila novu kuhinju, Informer je spojio u u jedan tekst „Proradila kuhinja predškolske ustanove“. Ne samo da je vest prekopirana, već dolazi i sa zakašnjenjem jer je kuhinja otvorena pre skoro mesec dana. Ovaj članak - pristrasan, neoriginalan i neaktuelan, deo je medijskog projekta koji se sufinansira iz gradskog budžeta, a za koji su Novosađani ove godine izdvojili 900.000 dinara.

12. apr 2019.

NS uživo: Od platforme korisne za građane do SNS uživo

Piše Zoran Strika

Fejsbuk stranica Uživo sa novosadskih ulica, potom portal nsuzivo.rs za kratko vreme postao je veoma praćen medij u Novom Sadu. Međutim, za isto to vreme NSU je prešao put od stranice na društvenoj mreži, putem koje prenosi zanimljivosti i servisne informacije iz lokalne sredine, do lokalnog tabloidnog glasila naklonjenog aktuelnoj vlasti.

23. dec 2018.

Novosađani: Danas jedine nezavisne novine u državi

Piše J. Tomić- R. Balać
IZVOR Danas

U prostorijama SPENS-a, u Novom Sadu, danas je svečano otvoreno novo sedište novosadskog dopisništva lista Danas, a tom prilikom je održana i promocija kalendara sa karikaturama Predraga Koraksića Koraksa uz podršku Novog optimizma.

11. dec 2018.

Novosađani platili milion dinara da Informer prepisuje saopštenja vlasti

Piše Marija Vučić

Bez obzira na to što je plaćen novcem poreskih obveznika i trebalo bi da predstavlja izveštavanje u javnom interesu, novinarski izveštaj objavljen u Informeru o uređenju Kameničkog parka i drugih zelenih površina u Novom Sadu više zvuči kao tekst gradonačelnikove PR službe. Naime, prvi deo članka je zapravo prepisano saopštenje sa sajta Grada Novog Sada koje je objavljeno još u oktobru, dok ostatak čine prepisani delovi iz tekstova sa novosadskog portala 021.rs. Kako Informer navodi ovaj, uglavnom prepisani tekst, nastao je u okviru projekta za koji je taj list dobio milion dinara na poslednjem gradskom konkursu.

20. nov 2018.

Nova milionska subvencija za novosadski list „Dnevnik“

Piše Jelena Đorđević

Rešenjem pokrajinske vlade, novosadskom listu Dnevnik u oktobru je dodeljeno 1,2 miliona dinara za projekat “Prisajedinjenje” uz obrazloženje da je reč o “nesumnjivom javnom interesu”. Nova subvencija dolazi samo mesec dana nakon što je ovaj list za 600 evra kupila „Novosadska TV“ u vlasništvu firme “Srbija danas”, bliske vlastima. „Dnevnik“ je u maju dobio od pokrajinskog sekretarijata za kulturu, javno informisanje i odnose sa verskim zajednicama skoro pet miliona dinara na konkursu za sufinansiranje medijskih projekata.

23. avg 2018.

Tri godine odlučivali o medijskim projektima iako na to nisu imali pravo

Piše J. Pešić, K. Kovač
IZVOR UNS

Osnovni sud u Novom Sadu presudio je da su odluke Skupštine iz januara 2017. godine na kojoj je promenjen Statut, izabran novi predsednik, ali i sedište Poslovnog udruženja Asocijacije elektronskih medija Vojvodine (PU AEMV), nevažeće. Ova presuda znači da i odluka o preregistraciji AEMV-a iz privrednog društva u udruženje, doneta na osnovu zapisnika sa sporne Skupštine, nije u skladu sa zakonom. Inače, AEMV je od 2015. godine, kao medijsko udruženje, iako to tada nije bilo, predlagalo članove u komisije za ocenu medijskih projekata.

02. jun 2018.

Autor snimka kažnjavanja bicikliste u Novom Sadu privođen

Piše Miodrag Sovilj
IZVOR N1

Igor Mićić, autor snimka u kom se vidi kako policajac u pešačkoj zoni Novog Sada kažnjava biciklistu, dok pored njega prolazi automobil, privođen je, saznaje N1. Iz MUP-a Srbije objašnjavaju da je Mičić priveden na osnovu prethodno raspisane potrage, a u vezi sa događajem koji je tužilac kvalifikovao kao krivično delo izazivanje opšte opasnosti.

28. maj 2018.

Pavlović: Ministarstvo obećalo zajednički sastanak, po dobijanju datuma prekidam štrajk

Piše K. Kovač
IZVOR UNS

„Ministar kulture Vladan Vukosavljević obećao je da će ovo ministarstvo organizovati sastanak kojem će zajedno prisustvovati on, ministar telekomunikacija Rasim Ljajić, kao i predstavnici Regulatornog tela za elektronske medije i Emisione tehnike i veza“, rekla je UNS-u direktorka novosadske televizije Kanal 9 Maja Pavlović. Ona je danas, nakon sastanka sa ministrom Vukosavljevićem, UNS-u rekla da će čim dobije datum sastanka prekinuti štrajk glađu i pustiti signal Kanala 9.

24. maj 2018.

4. dan štrajka glađu direktorke Kanala 9: Ministri još ne zakazuju sastanak

Piše Denis Kolundžija

Vlasnica i direktorka TV Kanal 9 Maja Pavlović nastavlja štrajk glađu pošto u Ministarstvu trgovine, turizma i telekomunikacija, odnosno u Ministarstvu kulture i informisanja, kao i u preduzeću Emisiona tehnika i veze i REM-u još uvek nisu sa njom zakazali sastanak. Za Cenzolovku kažu da postoji spremnost da sa njom razgovaraju, ali kada bi do toga moglo da dođe - zasad nema nagoveštaja. 

Send this to a friend