13. okt 2021.

Ružni blizanci: Kako su plagirani sajtovi postali novi vid pritiska na profesionalne medije

Piše Danijel Apro

Bar tri lokalna medija, a zajedničko im je da nisu provladina, dobila su poslednjih godina kopije – sajtove istog ili sličnog naziva, čak i identičnog izgleda, ali s drugačijim, pa i klevetničkim sadržajem prema „originalima“. Južne vesti uspele su da spreče dalji rad svog „ružnog blizanca“. Iz nadležnog ministarstva ne odgovaraju kako je moguće da u Registar medija budu upisani oni za koje se sumnja da su plagijati postojećih. Možda zato što im je misija, kako reče urednica jednog od plagiranih sajtova, da hvale SNS i Vučića, a da blate one koji ih kritikuju?

19. feb 2021.

Lažni sajt „Južnih vesti“ – još jedan način za obračunavanje sa profesionalnim medijima

Piše Jelena Canić Milanović

Početkom februara pojavio se sajt www.južnevesti.info koji je plagijat Južnih vesti - sa istim imenom i logoom, dizajnom i bojama koje takođe podsećaju na pravu verziju našeg medija. Sajt je registrovala firma čiji je vlasnik osnovao i gasio brojne kompanije, a osim vesti koje su neutralnog sadržaja, ovaj portal je objavio i tekstove kojima želi da diskredituje prave Južne vesti.

10. mar 2020.

Naprednjački medij kopirao identitet čačanskog portala Ozon press

Piše Milica Ljubičić

Sajt sa istim imenom, sloganom i dizajnom kao čačanski portal ozonpress.net ugledao je svetlost dana pre nekoliko nedelja. Doduše - vesti nisu iste - novi ozonpress.rs isključivo propagira Srpsku naprednu stranku i gradonačelnika Čačka. Iza „kopije” stoji firma „Info 24 Media“, što je za Raskrikavanje potvrdio i vlasnik firme, Marko Aćimović.

28. feb 2020.

Savet za štampu: Bez prekršaja kodeksa za Ozon press

Piše Vesna Radojević

Članovi Komisije za žalbe Saveta za štampu nisu mogli da se usaglase na sinoćnoj sednici da li je čačanski portal Ozon press prekršio Kodeks time što je na svom sajtu odobravao uvredljive komentare čitalaca ispod teksta o predsedniku Pokreta 3 plus, Vladici Gavriloviću. Takođe su odlučili da isti portal nije prekršio Kodeks novinara zbog komentara čitalaca na račun potpredsednice tog pokreta, Daliborke Nestorović.

Send this to a friend