27. nov 2018.

Politika: Misteriozni vlasnik pred gašenjem

Piše Anđela Milivojević

Udruženje novinara Srbije (UNS) zaprepašćeno je saznanjem da je naš najstariji dnevni list, Politika, krišom i preko noći promenio vlasnika“, pisalo je u saopštenju ovog udruženja nakon što se u julu 2012. saznalo da Politika ima novog suvlasnika.

18. okt 2018.

Zbog tužbi radnika RTV Preševo tri godine nije privatizovana

Piše J. Pešić
IZVOR UNS

Privatizacija Radio-televizije Preševo zbog tužbi koje su radnici ove medijske kuće podneli protiv Ministarstva privrede traje već tri godine, a sve dok sudski spor ne bude završen, ona će imati status javnog preduzeća. Naime, Skupština Opština Preševo, koja je osnivač RTV Preševo, 2015. godine bila je protiv prodaje ovog medija pa je donela odluku da se privatizacija sprovede podelom akcija zaposlenima bez naknade.

15. okt 2018.

Gajović: Neki mediji mogu da budu izuzeti iz privatizacije

FoNet

Državni sekretar u Ministarstvu kulture i informisanja zadužen za informisanje Aleksandar Gajović izjavio je da se od početka priče o privatizaciji medija u Srbiji zalagao da država ne treba u potpunosti da izađe iz medija i da treba da ima svoju novinsku agenciju preko koje bi plasirala "informacije od javnog interesa".

08. okt 2017.

Radio Valjevo na korak od stečaja

Piše Darija Ranković

Radio Valjevo je dobilo privremenog zastupnika kapitala nakon što je, Odlukom Mnistarstva privrede, raskinut ugovor o privatizaciji. Sudeći po milonskom dugu vrlo je izvesno da će umesto ponovljene prodaje biti predložen stečaj najstarije medijske kuće u gradu, osnovana pre 50 godina, koja je privatizovana pre dve godine.

04. jul 2017.

Radio Požarevac ugašen, a gubici i dalje rastu

Beta
IZVOR UNS

Odbornici gradske skupštine Požarevca trebalo bi da iduće nedelje usvoje finansijski izveštaj Javnog preduzeća Radio Požarevac u likvidaciji za 2016. godinu u kojem je iskazan gubitak u poslovanju od 4,6 miliona dinara, što je za 1,2 miliona više od vrednosti kapitala preduzeća.

30. jun 2017.

Ukupan dug RTK 70 miliona dinara

IZVOR Danas

Glasovima odbornika vladajuće većine, Skupština grada Kragujevca donela je odluku "o vršenju osnivačkih prava nad privrednim društvom "Radio televizija Kragujevac".

18. maj 2017.

SDS i NPS traže preispitivanje privatizacije medija

FoNet

Poslanik Miroslav Aleksić  rekao je danas da je njegova poslanička grupa  Socijaldemokratske stranke i Narodnog pokreta Srbije podnela  zahtev da se u dnevni red Skupštine uvrsti, po hitnom  postupku, obrazovanje Anketnog odbora radi utvrđivanja  stanja u medijima posle privatizacije, uključujući i pitanje  ugašenog Tanjuga, koji i dalje radi.

17. maj 2017.

Zoran Veličković za dinar kupio TV Bujanovac

IZVOR Vranjske

Zoran Veličković, većinski vlasnik Radio televizije Vranje, na glasine o navodnoj kupovini TV Bujanovac, izjavio je za portal Info Vranjske da tu medijsku kuću nije kupio, „već dobio na poklon za dinar od jednog od deoničara“.

13. maj 2017.

Država kriva za stanje u medijima

Piše K. Živanović
IZVOR Danas

Uprkos najavi da će se povući iz medija, država to nije učinila, a posledice takve odluke najbolje se vide kroz situacije u kojima se nalaze Tanjug, Politika i Večernje novosti.

08. maj 2017.

Većina medija u Boru na ivici opstanka. A evo i razloga

IZVOR Istmedia

Stanje u borskim medijima je najteže od kada se u ovom gradu prenose pisane reči, ocena je svih medijkih radnika. Ne postoji nijedan lokalni štampani medij, TV i radio (nekada ŠRIF) ostao je bez velikog broja novinara i jedva uspeva da opstane na tržišu iako nema konkurencije, a web portali svoj posao obavljaju praktično volonterski. Sufinansiranje medija u opštini Bor kasni, a prošlogodišnji minimalni budžet namenjen za ovu zakonsku obavezu, kao i cela procedura, sprovedeni su na način zbog kojih bolje da nije ni postojao.

25. apr 2017.

Dugove Radoice Milosavljevića plaćaće građani Kragujevca

Piše Marija Vučić

Ukoliko Vlada Srbije to odobri, dugove koji su ostali nakon poništene privatizacije RT Kragujevac vraćaće građani, jer će se ovaj medij na inicijativu gradskih vlasti do nove privatizacije vratiti na upravljanje Gradu koji se obavezao da će „izmiriti obaveze prema zaposlenima i ostalim poveriocima“. Trenutni dug je preko 30 miliona dinara.   

20. apr 2017.

Kragujevac spreman da privremeno preuzime RTK

Beta
IZVOR N1

Gradonačelnik Kragujevca, Radomir Nikolić poručio je da će Radio televizija Kragujevac, čija je privatizacija raskinuta u januaru, moći da opstane, ali sa manjim brojem zaposlenih i moraće sebe da izdržava i bude likvidna.

16. apr 2017.

Mesecima bez plata u RTK, život na ivici egzistencije

Piše Milan Nikić
IZVOR N1

Uredbom Vlade Srbije Radio televizija Kragujevac (RTK) je posle poništene privatizacije, vraćena osnivaču – Gradu. Zaposlenima je gradonačelnik rekao da ima dobru volju da RTK stane na noge, ali napretka nema. Rok od šest meseci, koliko Grad ima da oživi nekada moćnu medijsku kuću, teče. Bez plata, zaposleni jedva preživljavaju.

Send this to a friend