Fali im, međutim, ime.
S obzirom na to da je redakcija već preplavljena predlozima, odlučili su se da proces izbora formalizuju i u njega uključe i buduće čitaoce.
„United media pokreće novi nedeljnik. Redakcija je spremna – tražimo kuma za ime“, kaže, najpre, glavna urednica nedeljnika Vesna Mališić, u kratkom promotivnom spotu.
Građani se pozivaju da pošalju predloge za ime nedeljnika na i-mejl adresu office@unitedmedia.net.
Konkurs traje do kraja meseca.
Deset istraživačkih priča koje svaki građanin Srbije treba da pročita
Tabloidi brišu tekstove u kojima blate studente zato što moraju da dokažu da su tačni da im ne ugase portale
Kako u najezdi laži i gubitka poverenja u medije osnažiti informisanje u interesu građana i svest o značaju pouzdane vesti
Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.