Fali im, međutim, ime.
S obzirom na to da je redakcija već preplavljena predlozima, odlučili su se da proces izbora formalizuju i u njega uključe i buduće čitaoce.
„United media pokreće novi nedeljnik. Redakcija je spremna – tražimo kuma za ime“, kaže, najpre, glavna urednica nedeljnika Vesna Mališić, u kratkom promotivnom spotu.
Građani se pozivaju da pošalju predloge za ime nedeljnika na i-mejl adresu office@unitedmedia.net.
Konkurs traje do kraja meseca.
Šta čeka medije u 2024: Ugovor sa đavolom ili otpor - pa šta bude?
Grozev: Vrednost FSB izveštaja o zvučnom oružju je nula, duboko je uvredljiv za svakog ko kritički razmišlja
Kako u najezdi laži i gubitka poverenja u medije osnažiti informisanje u interesu građana i svest o značaju pouzdane vesti
Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.