03. okt 2016.

Biznismen Vladimir Vrbaški traži od novinara Predraga Ćurčije 10 miliona za povredu ugleda i duševnu bol

Biznismen Vladimir Vrbaški tužio je pred Višim sudom u Beogradu novinara RTV-a Predraga Ćurčiju za uvredu i traži obeštećenje od čak 10 miliona dinara

U tužbi je, između ostalog, navedeno da je u prilogu emitovanom 14. jula u Vojvođanskom dnevniku o stanarima objekata bivše Prve uprave u Gakovu u vlasništvu Vrbaškog koji su danima bili bez struje, Ćurčija rekao:

„Gospodinu Vrbaškom, vlasniku firme SCOM iz Feketića, novom vlasniku ovih stanova, ostavili smo poruku u Trećoj upravi u Gakovu da odgovori na pitanja šta će biti sa stanarima u ovom naselju, međutim, do danas nam se nije javio. On je, inače, poznat po tome što je u ataru Gakova njegova firma uzurpirala više od 2.500 hektara državnih oranica. Odgovor i dalje čekamo.“

Vrbaški smatra da je ovom izjavom označen kao kriminalac, što „šteti njegovom ugledu i pričinjava duševnu bol“ i „ima negativan uticaj na poslovnu delatnost privrednih društava kojih je vlasnik ili suvlasnik“.

– Reč je o klasičnom pokušaju pritiska na novinare da bi se sakrile nelegalne radnje. U Gakovu pojedinci i firme već nekoliko godina van zakona obrađuju državno poljoprivredno zemljište. To je državu do sada oštetilo za najmanje milion evra – rekao je Ćurčija za UNS.

On je dodao da je o toj temi godinama izveštavao i da za svoje tvrdnje ima dokaze, ali da niko od državnih organa nije reagovao.

– Ako poljoprivredna inspekcija zatekne na njivi ljude iz te firme i napravi zapisnik, a niko ne postupi po njemu, jasno je da to rade pod nečijom zaštitom – kazao je Ćurčija.

U odgovoru na tužbu Ćurčija je naveo da izjave u prilogu nisu njegovi „proizvoljni navodi dati bez prethodne provere primerene okolnostima“, kao i da tužilac koristi sud kao sredstvo odmazde kojim pokušava da „ekonomski iscrpi tužene koji istražuju teme za koje javnost ima interes da bude obaveštena“.

Tekst je nastao u okviru projekta „Novinari na sudu – Vodič kroz sudsku praksu za novinare, fotoreportere, urednike i vlasnike medija“ koji je sufinansiran iz budžeta Republike Srbije – Ministarstva kulture i informisanja. Stavovi izneti u podržanom medijskom projektu nužno ne izražavaju stavove organa koji je dodelio sredstva.


J.R.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

*

Na našem sajtu biće objavljeni svi pristigli komentari, osim komentara koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede ili nisu u vezi sa temom članka koji se komentariše. Govor mržnje definisan je Zakonom o javnom informisanju, koji u članu 38. kaže: „Zabranjeno je objavljivanje ideja, informacija i mišljenja kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihove seksualne opredeljenosti, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo“. Pre nego što budu objavljeni, komentari moraju biti odobreni od strane naših moderatora, pa vas molimo za malo strpljenja.

Send this to a friend