19. avg 2016.

Ima li smisla pisati o politici na društvenim mrežama?

Social Media Logotype BackgroundTviter je mesto na kome se slivaju i kritička misao, i nesnosni šum, i trolovi, i „botovi“, ali još niko nije ustanovio da li ono što se tamo napiše zaista ima pravi uticaj na društvo. Što se Fejsbuka tiče, istraživači navode da jesu ustanovili i – da nema

Kako prenosi „Independent“, većina ljudi koji pročitaju post kojim se izražava neki konkretan politički stav naprosto ga ne uzimaju za ozbiljno.

Kompanija Rantik medija (Rantic Media), koja se bavi društvenim mrežama, objavila je da je veća verovatnoća da druge vaš politički post iznervira nego da razmisle o njegovom sadržaju.

Među 10.000 ispitanika iz SAD, više od 90 odsto republikanaca i demokrata je reklo da ne postoji šansa da bilo koji njihov politički stav promeni nešto što pročitaju na Fejsbuku, a tek 15 odsto onih koji nisu ušančeni u jednom od dva velika američka politička tabora je nešto otvorenije za promenu sopstvenog mišljenja.

Ipak, to što ljudi nisu spremni da promene svoje stavove ne znači da ne žele da ih emituju u javnost – skoro svaki treći redovno ispoljava političke stavove na Fejsbuku.

Isto tako, trećina ispitanika veruje da društvene mreže nisu pravo mesto za političke diskusije.

Šta vi mislite?

Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.

Send this to a friend