16. mar 2015.

REŽIM HOĆE DA NAS UGASI: Vučićević tužio Teleprompter i traži pola miliona dinara!

Režimski novinar i glavni urednik režimskog lista “Informer”, Dragan J. Vučićević, podneo je Višem sudu u Beogradu tužbu protiv glavnog i odgovornog urednika portala Teleprompter.rs, Danila Redžepovića, zbog povrede ugleda i časti. Vučićević od Teleprompter.rs traži odštetu od pola milion dinara!

Vučićevićeva tužba usledila je skoro sedam meseci nakon što je na Teleprompter.rs objavljena ekskluzivna informacija da je “Informer” “beogradski tabloid” za koji je otac ubijene Tijane Jurić, Igor Jurić, tvrdio da finansira advokata ubice njegove ćerke.

Teleprompter.rs je tekst pod naslovom Informer je tabloid koji finansira advokata ubice Tijane Jurić objavio 1. septembra prošle godine. Istog dana je našoj redakciji preko Tvitera stigla pretnja od Vučićevića da će Teleprompter.rs tužiti i sav prihod proslediti porodici Jurić.

 

djvtlpttweet

Niko ga nije ozbiljno shvatio. Međutim, skoro sedam meseci kasnije, Dragan J. Vučićević podnosi Višem sudu u Beogradu tužbu protiv glavnog i odgovornog urednika portala Teleprompter.rs, Danila Redžepovića, zbog povrede ugleda i časti.

U tekstu tužbe, koju je sastavio advokat Boris Bogdanović, navodi se da je Vučićević “uvredljive tvrdnje teško primio, osetio je stres i nelagodu visokog intenziteta, pogotovo iz razloga što je bio prinuđen da svojoj porodici, prijateljima, kolegama i saradnicima mora da objašnjava da navodi izneti u predmetnom članku ne odgovaraju istini”.

Interesantno je to što je Vučićević nakon preživljene “nelagode visokog intenziteta” čekao skoro sedam meseci da podnese tužbu.

On je preko svog advokata predložio sudu da donese presudu kojem će glavni i odgovorni urednik Teleprompter.rs, Danilo Redžepović, biti obavezan da na “ime naknade nematerijalne štete zbog povrede časti i ugleda isplati iznos od 500.000 dinara sa zakonskom zateznom kamatom obračunatom počev od dana podnošenja tužbe.”

Traljavi advokat zaboravio da promeni datum

Glavni i odgovorni urednik portala Teleprompter.rs kaže da će se svim silama boriti da ospori Vučićevićevu tužbu, u suprotnom, isplata pola milion dinara bi značila gašenje portala Teleprompter.rs.

Danilo Redžepović

– Ova tužba predstavlja očigledan znak da režim pokušava da ućutka Teleprompter.rs. Opšte je poznato da postoji izuzetno bliska veza između premijera Vučića, Dragana Vučićevića i “nezavisnog” Informera. Mislim da predmetni tekst uopšte nije toliko pogodio Vučićevića, jer je tužbu podneo sedam meseci od objavljivanja. On već godinama sam sebi kalja ugled i čast, pa mu ni 500.000 evra ne bi pomoglo da povrati ugled i čast. Međutim, smatram da je ovo odlična prilika da se napokon pokuša stati na put portalu Teleprompter.rs. Vučićević jako dobro zna da mi nemamo pola milion dinara da mu platimo za njegov ugled, ali bi mu gašenje portala zato donelo još jedan poen kod njegovih režimskih gazda, smatra Redžepović.

– Svi navodi u spornom tekstu su istiniti i provereni, ali zbog toga što sam garantovao izvorima da njihov identitet nikada neću obelodaniti, u čemu nas i zakon štiti, tužbu ću osporiti bez otkrivanja identiteta izvora ili njihovog svedočenja. Ako Vučićević piše tesktove na osnovu lažnih izjava nekakvih lažnih izvora, primer hrvatske predsednice i lažnog porno snimka, Teleprompter.rs tako ne posluje, dodaje glavni i odgovorni urednik Teleprompter.rs.

 

Ostavite komentar

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

*

Send this to a friend