13. jan 2015.

Tanjug greškom objavio prošlogodišnji izveštaj RSF

177478Posle pisanja Cenzolovke, Tanjug priznao da je greškom objavio tekst o izveštaju Reportera bez granica o medijskim slobodama iz januara 2014.

Tanjug je pre dva dana greškom emitovao izveštaj Reportera bez granica ( Reporters sans frontieres) o stepenu slobode medija u 2013. godini kao najnoviji izveštaj te međunarodne organizacije.

Uredništvo Tanjuga izvinjava se medijima koji su preneli ovu vest, kao i javnosti, zbog nenamernog previda.

Činjenica da je Tanjug vest sa istim podacima emitovao 12. februara prošle godine, kada je ovaj izveštaj objavljen, a na sajtu RSF se i dalje nalazi pod nazivom „World Press Freedom Index 2014“, potvrđuje da je reč o previdu, a ne o nameri da se dezinformiše javnost.

 

Ostavite komentar

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

*

Send this to a friend