29. jul 2015.

TV Prva poslednja saznala za Loto skandal u sopstvenom programu

loto bugPrva televizija i TV B92, obe u vlasništvu grčke Antena grupe, tek posle 20 sati objavile vest o problematičnom Loto izvlačenju, iako su svi ostali mediji i javnost o tome brujali još od utorka uveče

Na skandal tokom prenosa izvlačenja brojeva igre na sreću „Loto” u utorak uveče, burno su reagovali svi mediji još iste večeri, a to je bila tema dana i u sredu.

Razumljivo, jer u ovoj igri učestvuju milioni igrača. Utoliko je čudnije što su se dve medijske kuće, Prva televizija i TV B92, kao i internet sajt B92, punih 20 sati ponašali kao da se ništa nije dogodilo.

Ni reči o samom događaju. Čak sve do srede posle podne nije preneto ni zvanično saopštenje Državne lutrije o ovom događaju. Ovo je utoliko čudnije (ili baš zbog toga nije čudno) kada se ima u vidu da se skandal odigrao upravo u programu Prve TV, koja prenosi Loto izvlačenja, pa je ta medijska kuća bila u prilici da prva dobije informacije.

Otkud kašnjenje i u programu B92, objašnjava podatak da ove dve televizije imaju istog vlasnika, grčku Antena grupu.

Sajt televizije Prva objavio je prva reagovanja na sporno izvlačenje tek u sredu u 15.44, prenoseći vest Tanjuga, a TV B92 emitovala je prilog o ovom slučaju u vestima u 16 časova, a nešto ranije objavljena je vest i na sajtu.

Glavni i odgovorni urednik sajta B92 Pavle Zlatić rekao je prethodno za Cenzolovku da na tom sajtu danas nije bilo informacije o ovom slučaju jer je uobičajena praksa da se prilozi preuzimaju pošto budu emitovani na televiziji B92 i da je potrebno da se prilog rađen za informativnu emisiju televizije prethodno pripremi za prenošenje na sajt.

„Posle vesti u 16 trebalo bi da bude informacija o tome na sajtu, ako se ne varam“, rekao je Zlatić.

Veran Matić, glavni i odgovorni urednik TV B92, rekao nam je da trenutno nije u zemlji, ali da je naknadno proverio šta se dešava i odgovorio nam da „sada postoji vest na sajtu i da će ići i u televizijskim vestima”.

U informativnoj redakciji TV Prva u sredu posle podne niko se nije javljao na telefon, a urednik informativnog programa te televizije Zoran Baranac nam nije odgovorio ni na telefonski poziv, niti na SMS.

KOBNI BROJ 21

Sumnju u regularnost izvlačenja izazvao je trenutak kada se peti broj kombinacije pojavio najpre na ekranu, pa je tek onda kuglica sa tim brojem izvučena iz bubnja. Nakon izvlačenja prva tri broja, iz bubnja je izvučena četvrta kuglica sa brojem 27, ali se na ekranu najpre pojavio broj 21, pa zatim 27 kao peti broj.

Na ekranu se, takođe, odmah video i broj takmičara sa pet pogodaka, iako peta kuglica još uvek nije bila izvučena.

Državna lutrija Srbije saopštila je da je u sinoćnom izvlačenju igre Loto, emitovanom uživo, došlo do tehničke greške, odnosno da je omaškom operatera, koji je bio angažovan na izvlačenju, pogrešan broj bio ispisan na ekranu.

  Foto: YouTube 

2 komentara za: “TV Prva poslednja saznala za Loto skandal u sopstvenom programu

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

*

Na našem sajtu biće objavljeni svi pristigli komentari, osim komentara koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede ili nisu u vezi sa temom članka koji se komentariše. Govor mržnje definisan je Zakonom o javnom informisanju, koji u članu 38. kaže: „Zabranjeno je objavljivanje ideja, informacija i mišljenja kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihove seksualne opredeljenosti, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo“. Pre nego što budu objavljeni, komentari moraju biti odobreni od strane naših moderatora, pa vas molimo za malo strpljenja.

Send this to a friend