Dok se Donald Tramp sprema da potpiše odluku izglasanu nedavno u američkom kongresu, koja će dodatno smanjiti privatnost korisnika interneta, aktuelne su preporuke stručnjaka kako zaštititi lične podatke koji su u digitalnoj eri roba za prodaju. I to ne samo u SAD, na koje se nove mere odnose, jer podaci koje ostavljamo dok krstarimo internetom predstavljaju pravi rudnik informacija na osnovu kojih se može otkriti mnogo o osobi, od zdravstvenog stanja preko kupovnih navika do osetljivih podataka o ličnosti.
Kongres i prethodno Senat glasanjem su olakšali američkim pružaocima usluge interneta da ravnopravno sa kompanijama poput „Gugla” i „Fejsbuka” ubiru plodove tzv. ekonomije špijuniranja korisnika, u kojoj je sve što oni rade na internetu proizvod koji se može unovčiti, prvenstveno kod oglašivača.
Ceo tekst pročitajte na sajtu lista „Polititka”.
Ubistvo u Ulici Slavka Ćuruvije
Red propagande, red rijalitija: REM pokušava da izbaci obavezu prikazivanja dečjeg, obrazovnog i kulturnog programa
Bezdušna ružičasta jutra: Televizije se naslađuju brutalnostima koje mame gledaoce - REM ih još hvali
Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.