
Foto: Živojin Al Amudi / Preuzeto sa sr.wikipedia.org
U saopštenju se najavljuje da će se Ringier Axel Springer Srbija nadalje fokusirati na svoj glavni multimedijalni novinarski brend Blic, kao i ekspanziju svojih platformi za online oglašavanje i digitalni marketing.
Vlasnik novoosnovane kompanije Dnevne novine Alo d.o.o. je Saša Blagojević, koji ima 15 godina iskustva u oblasti marketinga.
Generalna direktorka Ringier Axel Springer Srbija, Jelena Drakulić Petrović, „veoma je srećna“ što je ova kompanija bila u mogućnosti da prati Alo tokom njegovog uspešnog razvoja.
„Želela bih da se zahvalim redakciji na njihovoj posvećenosti, radu i marljivosti. Odluka o prodaji proizvoda kakav je Alo nije bila laka“, objasnila je Drakulić Petrović.
„Mi smo digitalna medijska kompanija koja se zasniva na jakom novinarstvu“, podsetila je ona i potvrdila da će fokus kompanije biti na Blicu i da će investirati u nove digitalne koncepte, kao što je noizz.rs.
Blagojević se „veoma raduje što preuzima Alo“ i ističe da će ovaj dobro poznati brend nastaviti da objavljuje relevantne i zanimljive sadržaje.
Transakcija je predmet odobrenja u pogledu kontrole spajanja od strane nadležnih organa, navodi se na kraju saopštenja.
Žene koje su progovorile o seksualnom zlostavljanju: Kakve posledice ostavljaju senzacionalističko izveštavanje i javni sudski postupak?
Grozev: Vrednost FSB izveštaja o zvučnom oružju je nula, duboko je uvredljiv za svakog ko kritički razmišlja
Deset istraživačkih priča koje svaki građanin Srbije treba da pročita
Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.