
Izvor: Screenshot: YouTube (Playboy) / Preuzeto sa rs.n1info.com
U saopštenju se navodi da je „Plejboju“ teško da „izrazi svoje vrednosti“ zbog strogih pravila Fejsbuka koja uključuju i ograničenja na prikazivanje golotinje.
„Plejboj“ tvrdi da je navodno loše upravljanje podacima kap koja preliva čašu.
Oko 25 miliona ljudi je povezano s „Plejbojevim“ stranicama na Fejsbuku, a kompanija je navela da će ugasiti sve naloge kojima direktno upravlja.
I druge kompanije su preduzele slične korake, uključujući neprofitnu Mozilu, SpejsEks i Teslu Ilona Maska i nemačku Komercbanku.
Kako u najezdi laži i gubitka poverenja u medije osnažiti informisanje u interesu građana i svest o značaju pouzdane vesti
Izveštavanje o Srebrenici jula '95: Nevladini mediji nisu znali da li da veruju, režimski slavili zločince
Bezdušna ružičasta jutra: Televizije se naslađuju brutalnostima koje mame gledaoce - REM ih još hvali
Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.