“Nit vodilja kampanje je pozdrav ‘Hej, Sloveni’, koji smo prekrstili u ‘HEJT, SLOVEni’, jer je mržnja, izgleda, postala najnormalnija stvar, kao i ‘dobar dan’. Video pokazuje koliko smo oguglali na govor mržnje, a znamo koliko je to opasno i kakve sve zastrašujuće posledice može imati”, kaže glavni i odgovorni urednik Buke Aleksandar Trifunović.
Spot je napisao i režirao proslavljeni filmski režiser Predrag Ličina, a glavne uloge igraju Hristina Popović, Severina i Goran Bogdan.
“Svedoci smo sve učestalijeg govora mržnje, koji postepeno osvaja online i offline prostor i prijeti da postane opšteprihvaćeni način komunikacije u našem društvu. Opasnosti navikavanja na ovu vrstu govora su višestruke”, upozoravaju iz Buke i dodaju da kampanja ima za cilj afirmisanje kulture dijaloga, empatije i razumevanja među ljudima.
Žene koje su progovorile o seksualnom zlostavljanju: Kakve posledice ostavljaju senzacionalističko izveštavanje i javni sudski postupak?
Tabloidi brišu tekstove u kojima blate studente zato što moraju da dokažu da su tačni da im ne ugase portale
Šta čeka medije u 2024: Ugovor sa đavolom ili otpor - pa šta bude?
Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.