21. okt 2017.

Državni sekretar za informisanje: Radna grupa za izradu Medijske strategije nastavlja da radi

Državni sekretar za informisanje Aleksandar Gajović izjavio je danas da radna grupa Ministarstva kulture i informisanja Srbije za izradu nove Medijske strategije nastavlja da radi bez ikakvih promena i da vrata ostaju otvorena za sve predstavnike novinarskih i medijskih udruženja koji su je napustili...

Državni sekretar za informisanje Aleksandar Gajović izjavio je danas da radna grupa Ministarstva kulture i informisanja Srbije za izradu nove Medijske strategije nastavlja da radi bez ikakvih promena i da „vrata ostaju otvorena“ za sve predstavnike novinarskih i medijskih udruženja koji su je napustili.

Predstavnik Koalicije novinarskih i medijskih udruženja (NUNS, NDNV, ANEM, Lokal pres i Asocijacije onlajn medija) Nedim Sejdinović napustio je danas radnu grupu Ministarstva kulture i informisanja Srbije za izradu nove Medijske strategije. Iz radne grupe već su izašli predstavnici Udruženja novinara Srbije i Asocijacije medija.

Gajović je agenciji Beta kazao da se neće popunjavati njihova mesta i da su njima i dalje otvorena vrata u radnoj grupi za izradu Medijske strategije, ali da se povereni posao mora uraditi do kraja.

„Nastaviće se rad u kontinuitetu i dinamici, kao što se i do sada radilo. Nikakvih promena neće biti. Žao mi je zbog ljudi koji su tu bili, koji su moje kolege. Mislim da smo ipak morali ovaj posao sa njima završiti do kraja“, rekao je Gajović.

Dodajući da mu je žao, ali ne i krivo što su predstavnici novinarskih i medijskih udruženja napustili radnu grupu za izradu nove Medijske strategije, Gajović je naveo i da mu nisu baš najjasniji razlozi koje je imao prilike nezvanično da čuje.
„Mi moramo do kraja ovaj posao da uradimo“, rekao je Gajović.

Tekst nove Medijske strategije trebalo je da bude gotov do 15. oktobra, posle čega bi se o njemu razgovaralo u javnoj raspravi.
Ministar kulture i informisanja Vladan Vukosavljević ranije je najavljivao da će nova Medijska strategija biti usvojena do kraja godine. Prethodna Medijska strategija, doneta pre tri godine uz široku saglasnost medijskih udruženja, civilnog sektora i međunarodnih institucija, predvidela je donošenja niza medijskih zakona i definisala povlačenje države iz medija kroz uvođenje projektnog finansiranja.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

*

Na našem sajtu biće objavljeni svi pristigli komentari, osim komentara koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede ili nisu u vezi sa temom članka koji se komentariše. Govor mržnje definisan je Zakonom o javnom informisanju, koji u članu 38. kaže: „Zabranjeno je objavljivanje ideja, informacija i mišljenja kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihove seksualne opredeljenosti, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo“. Pre nego što budu objavljeni, komentari moraju biti odobreni od strane naših moderatora, pa vas molimo za malo strpljenja.

Send this to a friend