Gajović je istakao da su štandovi medija impozantni.
„Čestitam organizatorima Media Marketa jer su nam na ovaj način pokazali kolika je snaga srpskog novinarstva. Novinarstvo u Srbiji pre svega treba da zastupa interese građana naše zemlje. Ovde vidimo elektronske i štampane medije. Voleo bih da se ovakvi skupovi medija organizuju češće“, rekao je on.
On dodaje da mu se čini da profesionalcima u novinarstvu nedostaje malo više druženja i razmene iskustava.
„Ovo je berza ideja na kojoj imamo prilike da čujemo različita mišljenja i stavove. To je dobro jer samo na taj način možemo kao društvo i kao novinari da napredujemo“ ,kazao je Gajović.
Medija Market traje do 29. oktobra i u svom programu obuhvata mnoge panele o profesionalnim izazovima novinara u Srbiji i u svetu.
Novi rijaliti na Pinku pred presudu za ubistvo Slavka Ćuruvije: Ponižavanje žrtve i relativizacija tragedije novinara koga je ubila država
Dezintegracija javnosti preko TV dnevnika: Gledaoci žive u različitim simboličkim realnostima
Red propagande, red rijalitija: REM pokušava da izbaci obavezu prikazivanja dečjeg, obrazovnog i kulturnog programa
Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.