30. avg 2019.

Odgovor Saveta na tekst CINS-a

Tokom kampanje su periodični izveštaji o zastupljenosti razmatrani na sednicama Saveta REM, ali nisu objavljivani, o čemu su upoznati predstavnici Parlamentarne Skupštine Saveta Evrope i članovi Ograničene misije OEBS/ODIHR, na zajedničkom sastanku.

Odgovor Saveta na tekst CINS-a pod naslovom „Tajni izveštaj REM-a: Televizije pred izbore u službi Vučića“, objavljenog dana 29.08.2019. godine

Gospoda iz CINS-a očigledno veruju da je zemlja ravna ploča. I da je, za tu tvrdnju, dovoljno što oni to tvrde, pošto se bave “istraživačkim novinarstvom”, te, u njihovom slučaju, nikakve greške nisu moguće. Ravna je i kraj. Potpis – CINS.

Drugačije, osim insistiranjem na glupostima, ne može da se objasni ni njihov pokušaj da ponovo dokažu postojanje famoznog izveštaja REM-a, na šta smo dva puta odgovarali, pokazali pravi izveštaj, koji je, za razliku od “njihovog” zaveden, ima potpis, pečat i još je, uz sve to i objavljen, ali, ne vredi.

“Izveštaj – zemlja ravna ploča”, koji poseduje CINS, je pravi, a dokaz za to su delovi koji postoje u pravom izveštaju i koji su, zvanično, poslati Savetu za borbu protiv korupcije. Pa, bravo. Kajri Irving bi vam pozavideo.

Naročito na drugom delu, priči o “tajnom” izveštaju REM, sačinjenom za izbore 2016. godine, a koji je Gordana Suša, bivša članica REM, po navodima CINS-a, “videla”, valjda tajno.

A nije. Tokom kampanje su periodični izveštaji o zastupljenosti razmatrani na sednicama Saveta REM, ali nisu objavljivani, o čemu su upoznati predstavnici Parlamentarne Skupštine Saveta Evrope i članovi Ograničene misije OEBS/ODIHR, na zajedničkom sastanku.

Kada je kampanja završena, više organizacija je objavilo izveštaje o zastupljenosti, te završni izveštaj Savet REM nije ni razmatrao, jer nije bilo nikakve potrebe za tim, pošto, osim objavljivanja već poznatih brojki o vremenu nečijeg pojavljivanja, REM ništa drugo nije mogao da radi, jer ne može da uređuje programe komercijalnih televizija, niti da određuje ko će se i koliko na njima pojavljivati.

Sve to su gospoda iz CINS-a mogla da saznaju i u REM-u, ali ih je, umesto toga više interesovalo spinovanje, pa su naveli podatke iz izveštaja za izbore 2014. godine po kojima je Studio B oličenje objektivnosti, baš nekako u vreme kada je Dragan Đilas gubio vlast.

A nisu naveli izveštaje iz 2012. godine, kada je Đilas bio sve i svja, i, naravno, najzastupljeniji političar na tom Studiju B.

Uz to, te 2012. Studio B je emitovao i spotove koji nisu bili deo izbornog bloka, a promovisali su Đilasa, što je bilo protiv zakona. I tadašnji Savet REM-a ih nije zabranio.

No, koga to danas briga, kada je očigledan zadatak da se dokaže da je zemlja ravna ploča i REM kriv za Đilasov bojkot izbora.

Što samo svedoči o tome za koga CINS radi. A taj se ne zove Kajri Irving.

Savet REM-a

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

*

Na našem sajtu biće objavljeni svi pristigli komentari, osim komentara koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede ili nisu u vezi sa temom članka koji se komentariše. Govor mržnje definisan je Zakonom o javnom informisanju, koji u članu 38. kaže: „Zabranjeno je objavljivanje ideja, informacija i mišljenja kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihove seksualne opredeljenosti, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo“. Pre nego što budu objavljeni, komentari moraju biti odobreni od strane naših moderatora, pa vas molimo za malo strpljenja.

Send this to a friend