19. jul 2021.

Zbog novih članova UO RTS i RTV opozicija razmatra napuštanje dijaloga

Piše Vanja Đurić
IZVOR N1

Vlast je uveliko u kampanji, dok se opozicija žali na izborne uslove. Samo četiri dana nakon sastanka uz posredstvo predstavnika Evropskog parlamenta, na kojem su tema bili mediji, imenovani su novi članovi upravnih odbora Radio televizije Srbije i Radio televizije Vojvodine. Deo opozicionih stranaka ovo vidi kao podrivanje napora da se kriza reši dijalogom i zato su evroparlamentarcima uputili pismo. Navode da ih ovaj postupak vlasti zabrinjava i da će zbog toga razgovarati o napuštanju dijaloga.

10. maj 2021.

Za Simonovića izbori nisu samo mediji, Krstić – problem što opozicija nema ideju

FoNet
IZVOR N1

Razumem opoziciju i njen zahtev za oslobađanjem medija, ali izbori nisu samo mediji, smatra direktor i glavni i odgovorni urednik portala Nova.rs Veselin Simonović, dok marketinški stručnjak Nebojša Krstić ocenjuje da političke ideje mogu da se prenesu na različite načine, ne samo putem medija, ali da je problem što opozicija nema ideju.

26. jan 2021.

Nema izbora – nema medijskih konkursa

Piše Marija Obrenović

Prošlogodišnja navala raspisivanja medijskih konkursa u januaru, sad je savršeno jasno, imala je veze isključivo sa lokalnim izborima. Tada je raspisano oko 90 konkursa, a ove godine do 25. januara – svega desetak

23. nov 2020.

Privatna firma platila spotove o bojkotu, tvrde da nemaju veze sa opozicijom

Piše Jovana Tomić
IZVOR CINS

Spotove sa pozivom na bojkot izbora, koji su u toku predizborne kampanje oko 400 puta emitovani na kanalima N1 i Nova S, televizijama nije platila nijedna opoziciona stranka već JSP produkcija u vlasništvu novinarke Jovane Polić, otkriva CINS. Polić tvrdi da spotovi nemaju veze sa opozicijom pa ova kampanja ostaje van dometa Agencije za sprečavanje korupcije, kaže za CINS advokat Vladimir Tupanjac. Ipak, sudeći prema dopisu Agencije, pošto su spotovi kasnije ustupljeni Stranci slobode i pravde da ih besplatno objavi na svom YouTube kanalu, ova stranka će morati da ih kao prilog prijavi u svom godišnjem izveštaju.

04. nov 2020.

Izveštaj REM-a stvorio pogrešnu sliku o medijskom prisustvu SNS-a i opozicije u izbornoj kampanji

Pišu Vladimir Kostić, Jovana Tomić
IZVOR CINS

Promenom načina na koji predstavljaju prisustvo stranaka u medijima tokom predizborne kampanje, Regulatorno telo za elektronske medije je stvorilo sliku da su SNS i Savez za Srbiju bili približno isto zastupljeni. U ukupno predizborno vreme ovo telo je ubrajalo različite vrste medija i aktere koje ranijih godina nije, pa umesto da vreme koje je SNS dobio bude deset puta veće od onog koje je dobio SZS, ono je samo nešto veće.

03. jul 2020.

Zrenjanin: KTV izvestila da im je napadnut snimatelj

Piše M. Pudar
IZVOR Danas

U Zrenjaninu su republički i pokrajinski izbori ponovljeni na osam biračkih mesta. Kako je izvestila lokalna KTV televizija, koja je pratila izbore na pet birališta, njihov snimatelj napadnut je na biračkom mestu 28. u Tomaševcu. Ova televizija je objavila da su uočene sumnjive aktivnosti koje dovode u pitanje „legitimitet ponovljenog izbornog procesa“.

30. jun 2020.

Vučiću na RTS sat vremena, bojkotu 24 sekunde

Piše I. Nikoletić
IZVOR Danas

Na televizijama sa nacionalnom frekvencijom i N1, nakon analitičara koji su zauzeli nešto više od 17 odsto ukupnog programa koje je nadgledalo Regulatorno telo za elektronske medije (REM), pojavljivanje predsednika Srbije Aleksandra Vučića, kao i liste na čijem je čelu, zauzelo je skoro 16 odsto programa.

30. jun 2020.

REM: Pred izbore analitičari prednjačili u medijima

Tanjug
IZVOR UNS

Regulatorno telo za elektronske medije (REM) u poslednjem izveštaju navodi da si u poslednjoj sedmici pred izbore najveći prostor u medijima dobili politički analitičari, a da su po ukupnom vremenu predizbornim temama prednjačile televizije N1, RTV i Hepi.

29. jun 2020.

Gavrilović (BIRODI): Predizborna kampanja u velikoj meri protiv Ustava i zakona (VIDEO)

IZVOR N1

Sociolog Zoran Gavrilović iz Biroa za društvena istraživanja (BIRODI) kaže da je predizborna kampanja bila "u velikoj meri protiv Ustava i zakona". "Kad se napravi analiza sadržaja kampanje - imali smo kampanju podrške Aleksandru Vučiću, odnosno kampanju pre kampanje za predsedničke izbore, koji su 2022. godine", naveo je. Što se tiče izveštavanja medija o koronavirusu, ocenio je da je jedino TV N1 tražila drugu stranu, a što se izborne kampanje tiče - da je jedino na N1 bilo kritičkih i analitičkih tonova, kad je u pitanju Vučić i SNS.

27. jun 2020.

Transparentnost: SNS potrošila 2,4 miliona evra za predizborne TV reklame

Beta
IZVOR N1

Lista Srpske napredne stranke "Za našu decu - Aleksandar Vučić" potrošila je nešto više od 2,4 miliona evra za oglašavanje na televizijama, što je 59 odsto od ukupnih troškova svih izbornih lista za ovakav vid političkog marketinga, pokazalo je danas predstavljeno istraživanje finansiranja izborne kampanje koje je sprovela Transparentnost Srbija (TS).

25. jun 2020.

„Utisak“ protiv činjenica

IZVOR RTS

U emisiji „Utisak nedelje“, koja je emitovana na televiziji „Nova S“ u ponedeljak, 22. juna, izrečene su netačne informacije o predizbornom programu na Javnom servisu. Prenosimo odgovor Pi-ar službe RTS-a voditeljki i autorki emisije.

Send this to a friend