11. jun 2020.

REM: Najviše vremena u kampanji mediji dali analitičarima

Regulatorno telo za elektronske medije (REM) objavilo je novi Izveštaj o nadzoru pružalaca medijskih usluga tokom predizborne kampanje u periodu od 30. maja do 5. juna 2020. godine u kojem je navedeno da su zbirno kod svih praćenih elektronskih medija analitičari i ostali učesnici izbornog procesa poput RIK-a, REM-a, posmatrača zauzeli skoro 40 odsto vremena, dok je od učesnika na samim izborima lista "Aleksandar Vučić - Za našu decu" bila najzastupljnenija, sa 11,4 odsto.

Na stranke koje bojkotuju izbore potrošeno je skoro osam odsto vremena, dok je Ujedinjena demokratska Srbija, prema istraživanju REM-a, bila zastupljena u 6,3 odsto ukupnog vremena predizbornog programa.

Slede SPS i Radikali sa više od četiri odsto, pa Metla i Zavetnici sa više od tri odsto, dok su svi ostali akteri izbora u ukupnom vremenu bili zastupljeni sa manje od tri odsto vremena.

Kada je reč o Prvom programu RTS, REM nalazi da je u ukupnom vremenu posvećenom predizbornoj kampanji dosta vremena potrošeno na prateće učesnike kampanje (RIK, REM…) skoro 11 odsto, dok je od stranaka učesnika izbora RTS najviše vremena, više od 50 minuta, posvetio Zavetnicima, a deset minuta manje Srpskoj radikalnoj stranci.

Sledi Savez vojvodjanskih Mađara, pa Spas Aleksandra Šapića i lista Samo pravo Muamera Zukorlića.

Ubedljivo najmanje vremena, tek po tri, odnosno četiri minuta RTS je izdvojio za Suvereniste Saše Radulovića, Pokret Slobodnih građana Sergeja Trifunovića, ili SDA Sandžaka Sulejmana Ugljanina, objavio je REM.

U programu Televizije Pink, prema monitoringu REM-a, više od 50 odsto predizbornog programa potrošeno je na analitičare i ostale učesnike kampanje, dok je najzastupljenija politička lista pod imenom Aleksandra Vučića sa 14,2 odsto. Skoro sedam odsto vremena Pink je dao SPS-u, nešto manje od pet odsto Ujedinjenoj demokrtskoj Srbiji, a manje od četiri odsto listi Milana Stamatovića Zdravo da pobedi.

Na televiziji Hepi Aleksandar Vučić promovisan je oko 20 odsto vremena, UDS sa 18, a analitičari oko 17 odsto vremena. Od ostalih aktera najviše vremena dobila je Metla skoro 13 odsto, a nešto više od šest odsto Stamatović i Šapić. Svi ostali akteri na Hepiju su se pojavljivali zanemarljivo malo.

Na Televiziji Prva nalazi su slični, Vučiću 24,55 odsto vremena, a prvi sledeći je Sergej Trifunović sa skoro 10 odsto vremena. Nešto više od šest odsto Prva je potrošila ne Zavetnike, socijaliste i Muamera Zukorlića.

REM je pratio program i dve kablovske televizije i saopštio da je na N1 ubedljivo najviše predizbornog vremena potrošila na analitičare skoro 35 odsto, a na ostale učesnike oko 20 odsto.

Od učesnika izbora, N1 najviše vremena posvetio je Savezu za Srbiju – 10,23 odsto, PSG – u 7,3 odsto, a SPS – u oko sedam odsto, dok je lista Aleksandra Vučića zastupljena u 5,6 odsto vremena.

Na televiziji Nova S više od dve trećine vremena posvećeno je analitičarima i ostalim učesnicima izbora, a od lista najviše je posvećeno Sergeju Trifunoviću i Savezu za Srbiju, dok su ostali učesnici bili zastupljeni sa manje od tri odsto vremena, saopštio je REM.

Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.

Send this to a friend