23. jun 2022.

Savet REM-a ugostio predstavnike sindikata RTV-a i članove UO te medijske kuće. O zaključcima u ponedeljak

Sve strane su se dogovorile da zaključci sa današnjeg sastanka budu saopšteni nakon sednice Saveta REM-a u ponedeljak

Foto: Marko Risović

Predstavnici tri reprezentativna sindikata Radio-televizije Vojvodine i nekoliko članova Upravnog odbora te kuće sastali su se danas u sedištu Saveta Regulatornog tela za elektronske medije (REM) da pod pokroviteljstvom tog tela pokušaju da reše ozbiljnu „krizu rukovodstva“ u pokrajinskom javnom servisu.

Učesnici sastanka rekli su za Cenzolovku da je postignut dogovor o tome da zaključke sa današnjeg sastanka u ponedeljak saopšti Savet REM-a, nakon što oni budu usvojeni na sednici tog saveta.

Reprezentativni sindikati RTV-a nedavno su se obratili Savetu REM-a sa zahtevom da, zbog njihove neaktivnosti, smeni sve članove Upravnog odbora pokrajinskog javnog servisa. Prošlog petka Savet REM-a je sindikatima i članovima Upravnog odbora uputio poziv za zajednički sastanak.

Članovima UO RTV sindikati žestoko zameraju to što od 19. jula prošle godine, kada je UO konstituisan, pa do danas, nisu raspisali konkurs za izbor novog generalnog direktora kuće, niti su imenovali vršioca dužnosti. Zbog sumnje da su počinili krivično delo nesavesnog rada u službi, protiv članova UO RTV sindikati su podneli i krivičnu prijavu.

Od 7. jula, kada je istekao mandat generalnom direktoru Miodragu Koprivici, pokrajinskim javnim servisom rukovodi njegov dugogodišnji zamenik Jožef Klem, kojem, avaj, tog datuma ove godine ističe jednogodišnji produžetak ugovora o radu i čeka ga penzija.

Drugim rečima, pošto za sprovođenje javnog konkursa do tada nema vremena, Upravnom odboru, logika nalaže, ostaje tek da imenuje vršioca dužnosti, ukoliko, dabome, ne žele da RTV ostane totalno obezglavljen.

Zagonetno izbegavanje da se izabere novi generalni direktor nije jedini „greh“ koji baš sindikati – jer nikom drugom to do danas nije zasmetalo! – stavljaju na dušu Upravnom odboru: RTV od kraja maja prošle godine nema ni direktora programa (očito je bilo važno da ga imaju samo kada je trebalo onemogućiti smenjenog direktora programa Slobodana Arežinu da na bazi pravnosnažnih sudskih presuda pokuša da povrati staro radno mesto), dok treću ključnu funkciju u „arhitekturi“ RTV-a – odgovorni urednik Prvog programa televizije – od kraja jula prošle godine obavlja vršilac dužnosti. Na takav potez, istina, Upravni odbor bio je primoran, buduću da svaki medij, po zakonu, mora da ima (makar vršioca dužnosti) odgovornog urednika.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

*

Na našem sajtu biće objavljeni svi pristigli komentari, osim komentara koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede ili nisu u vezi sa temom članka koji se komentariše. Govor mržnje definisan je Zakonom o javnom informisanju, koji u članu 38. kaže: „Zabranjeno je objavljivanje ideja, informacija i mišljenja kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihove seksualne opredeljenosti, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo“. Pre nego što budu objavljeni, komentari moraju biti odobreni od strane naših moderatora, pa vas molimo za malo strpljenja.

Send this to a friend