13. avg 2022.

Šta mladi žele da gledaju na televizijama sa nacionalnom frekvencijom?

Mediji bi trebalo da se prilagode potrebama mladih, o kojima se retko priča u pozitivnom svetlu, kaže za N1 Ivana Jelača iz Instituta za medije i različitosti. Ona navodi da, naročito u Evropi, ima mnogo primera dobre prakse.

Pexels

“Postoje čak i informativne emisije koje su potpuno posvećene mladim ljudima i gde su vesti predstavljene u nekim njima prijemčivim formatima”, rekla je Jelača u Danu uživo na N1.

Ona je kazala da iako su mladi pre svega na društvenim mrežama, i informišu se na njima, “televizija je i dalje prisutna i ima važnu ulogu”.

Prema njenim rečima, mladi više prate dokumentarne i filmske programe.

Vrlo retko se priča o mladima u pozitivnom svetlu, što ih verovatno odvraća od mejnstrim medija, ocenila je Jelača.

Podseća da bi svi mediji sa nacionalnom frekvencijom trebalo da imaju sadržaje za mlade i to treba da bude deo njihovog elaborata, ali činjenica je da neke od tih televizija nemaju nikakav program za mlade.

Ona ističe da jako mnogo medija, uključujući medije sa nacionalnom frekevencijom, ne poštuje etički kodeks.

“Mladi ljudi su suočeni sa jako puno diskriminacije, govora mržnje i sadržaja koji nije po etičkim standardima”, kazala je Jelača.

Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.

Send this to a friend