Analizom je obuhvaćeno ukupno dvanaest medija, od čega pet na jezicima nacionalnih manjina. Za praćenje izveštavanja su odabrani „kritični“ meseci od početka pandemije – proglašenje vanrednog stanja, parlamentarni izbori i proces masovne vakcinacije. Naglasak je bio na fokusu izveštavanja, nivou angažmana i profesionalizma. Analizom se želelo doprineti još boljem razumevanju uloge lokalnih medija u Vojvodini kao integralnih stubova zajednice na koje se njeni članovi mogu osloniti.
Autori su Stefan Janjić i Natalija Jakovljević, a u izradi su učestvovali i saradnici Nataša Ivaneža, Miroslav Keveždi i Miroslav Gašpar.
Publikacija je nastala u okviru projekta „Local Media and Young Journalists Fight against COVID-19 Disinformation“, koji su podržali The Balkan Trust for Democracy: A Project of the German Marshall Fund i USAID.
Bezdušna ružičasta jutra: Televizije se naslađuju brutalnostima koje mame gledaoce - REM ih još hvali
Kako u najezdi laži i gubitka poverenja u medije osnažiti informisanje u interesu građana i svest o značaju pouzdane vesti
Šta čeka medije u 2024: Ugovor sa đavolom ili otpor - pa šta bude?
Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.