„Ja bih volela da znam ko je dostavio Pinku, ko je naložio Pinku da pusti spot o Oliveru Ivanoviću koji ga je stavio na listu za odstrel“, upitala je Reković.
Bradić: Ja to stvarno ne znam… To je bilo jako davno i nije tema ove emisije…
Reković: Dobro, ja pitam javno, samo u Vašoj emisiji…
Bradić: To što Vi niste dolazili neko vreme, ne znači da možete sada da nadoknadite sva propuštena pitanja. Da ste ranije dolazili – mogli ste da pitate.
Reković: Ja samo želim da znamo ko je to uradio, da ne bude da je to Pink…
Bradić: Sad ste olakšali svoju savest što ste došli na Pink i sve je ok.
Budući da se pomenuti spot emitovao na televiziji Pink u vreme izborne kampanje, prema odredbama Zakona o oglašavanju, prenosilac oglasne poruke odnosno TV Pink „odgovorna je solidarno sa oglašivačem za štetu koja nastane objavljivanjem ili prenošenjem na drugi način oglasne poruke, za koju se može utvrditi da je očigledno suprotna zakonu, ako nije pribavio uredno popunjenu deklaraciju“.
Deklaracija mora sadržati informacije o oglašivaču, koju bi od televizije Pink moglo da zatraži i Tužilaštvo.
Deset istraživačkih priča koje svaki građanin Srbije treba da pročita
Tabloidi brišu tekstove u kojima blate studente zato što moraju da dokažu da su tačni da im ne ugase portale
Šta čeka medije u 2024: Ugovor sa đavolom ili otpor - pa šta bude?
Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.