14. avg 2020.

Poverenik naložio – BIA da obavesti N1 o „tajnom dokumentu“ koji je čitao Vučić

Piše Jelena Zorić
IZVOR N1

Bezbednosno informativna agencija ima rok da do kraja sedmice televiziju N1 obavesti da li poseduje dokumenta sa oznakom državna tajna, koja je predsednik Vučić prošlog avgusta čitao u jutarnjem programu Pinka. Poverenik za informacije od javnog značaja, naložio je BIA i ukoliko poseduje tražene dosijee, da ih dostavi televiziji N1. Ako BIA to ne uradi jedino što je preostalo jeste da se pokrene postupak pred Upravnim sudom.

13. avg 2020.

Provladin tabloid omiljeno mesto za oglašavanje gradske uprave

Televizija Pink je jedini mediji koji je, pored RTK, imao mogućnost da u periodu od 2015. do 2019. godine koristi sredstva iz budžeta grada Kragujevca za proizvodnju medijskog sadržaja, i to na osnovu direktne pogodbe. Kako konkurs za sufinansiranje medijskih projekata od javnog interesa u Kragujevcu nikada nije sproveden, novac iz gradske kase dobilo je još samo nekoliko štampanih medija kao naknadu za usluge oglašavanja.

22. jul 2020.

Od običnog naroda pravi se neprijatelj

Piše Snežana Čongradin
IZVOR Danas

Pink je uvek protočni bojler vlasti i uvek su bili tu gde su i pare. Željko Mitrović sa svojim dugogodišnjim delovanjem zaslužuje jednu dugu robiju, a svojim daljim trovanjem naroda samo povećava godine za svoju kaznu. Njegova televizija će sigurno biti oduzeta jednog dana, svi mi radimo na tome da taj dan dođe što pre.

13. jul 2020.

UNS: Pink grubo prekršio zakon otkrivanjem identiteta deteta

IZVOR UNS

Udruženje novinara Srbije (UNS) protestuje jer su u emisiji Hit tvit na televiziji Pink otkriveni podaci maloletnog deteta i poziva Regulatorno telo za elektronske medije da hitno reaguje zato što su grubo prekršeni Zakon o javnom informisanju i medijima, Pravilnik o zaštiti prava maloletnika u oblasti pružanja medijskih usluga i novinarski kodeks.

08. jul 2020.

Vaše pravo da ne znate ništa: Tri minuta o protestima, šest minuta izjave vlasti

Piše Marija Vučić

„Zapaljeni policijski automobili, zapaljeni kontejneri, smeće po ulicama, polomljeni saobraćajni znaci, uništene žardinjere, kamenje, nekoliko slomljenih izloga, slika su posle noćašnjih protesta u Beogradu“, moglo se čuti danas u Dnevniku RTS-a u 12 sati. Javni servis je prećutao neke druge slike koje su se mogle videti na beogradskim ulicama, poput policijske brutalnosti prema ljudima koji nisu pružali nikakav otpor, ali su zato citirali direktora policije Vladimira Rebića da je „policija tokom nereda reagovala krajnje uzdržano“. Od devet minuta posvećenih protestima, gotovo šest minuta su čitali izjave i saopštenja vladajućih političara.

17. jun 2020.

REM promoviše Mitrovićevo glupiranje umesto da gasi rijaliti

Piše Miljana Vojvodić
IZVOR Nova.rs

Nakon serije tekstova koje je portal Nova.rs objavio, Tim “Kreni promeni”, Srbija u pokretu i Udruženje za zaštitu ustavnosti i zakonitosti, pokrenuli su peticiju i prikupili 130 hiljada potpisa građana koji se zalažu za ograničavanje emitovanja rijaliti programa i obaveznog dnevnog emitovanja polučasovnog kulturnog programa za decu.

13. jun 2020.

“Nisam mogla da verujem kakav odgovor dobijam od Mitrovića”

Piše Pero Jovović
IZVOR Nova.rs

"Suština je ta da je jedan čovek, dakle jedan medij, (prim. aut. Željko Mitrović, televizija Pink) privatizovao nacionalnu frekvenciju. Oni koriste mogućnost dostupnosti do svakog građanina preko pružanja medijskih usluga i to zloupotrebljavaju da bi na neki način promovisali svoja politička gledišta, tu vrstu alternativnog lečenja koje nije dobilo saglasnost od struke i koje je inače poprilično opasno. Ozoniranje jeste opasan vid lečenja i može da ugrozi ljudske živote", govori za Nova.rs Judita Popović, nova članica Saveta REM.

09. jun 2020.

Tužilaštvo može od TV Pink da traži informaciju o emitovanju spota o Ivanoviću

Piše Maja Đurić
IZVOR N1

Gostujući na televiziji Pink, u emisiji "Hit tvit", članica Pokreta "1 od 5 miliona" - Valentina Reković zatražila je odgovor na pitanje ko je toj televiziji, kako je rekla, "naložio" da emituje spot o ubijenom lideru Građanske inicijative Sloboda, demokratija, pravda - Oliveru Ivanoviću u oktobru 2017. godine, a u kom je Ivanović bio predstavljen kao izdajnik. Ubistvo Olivera Ivanovića je do danas nerasvetljeno.

26. maj 2020.

Kako je REM uspeo da zaključi da je SZS na televizijama zastupljeniji od liste Aleksandra Vučića

Piše Anđela Reljić

U pokušaju da umanji svim građanima očiglednu ogromnu prednost koju vladajuće strukture imaju na nacionalnim televizijama tokom predizborne kampanje, REM zloupotrebljava analizu televizijskih programa, sabira babe i žabe i manipuliše koristeći potpuno pogrešnu metodologiju koja nije u skladu sa međunarodnim standardima

24. maj 2020.

Cvejić: Mitrović bi mogao da bude jači od REM-a (VIDEO)

Razgovarala Jelena Bulajić
IZVOR Nova.rs

Svojim incijativama želim da pokažem u kom pravcu treba da ide Regulatorno telo za elektronske medije, jer ovo što je do sada radilo nije dovoljno. Za sada sam u manjini, ali verujem da to može da se promeni, priča za Nova.rs Slobodan Cvejić, član Saveta REM-a i profesor Filozofskog fakulteta. Cvejić je pokretač inicijative da se TV Pink kazni zbog promocije ozoniranja kao terapije protiv koronavirusa, koju je većina članova Saveta odbila. U intervju za Nova.rs odgovara i da li je Željko Mitrović trenutno jači od REM-a, kao i zašto veruje da ova institucija može da ponovo zadobije poverenje građana.

22. maj 2020.

Stručne službe REM-a o „ozoniranju“: Mitroviću se može zameriti samopromocija i preterivanje, ali to nije kažnjivo

Piše J. Pešić
IZVOR UNS

Služba za nadzor i analizu Regulatornog tela za elektronske medije (REM) zaključila je da u programu televizije Pink na kojoj je Željko Mitrović zagovarao primenu ozonske terapije u lečenju kovida-19, nema dovoljno elemenata za kršenje medijskih zakona i podzakonskih akta, navodi se u izveštaju u koji je Udruženje novinara Srbije imalo uvid.

21. maj 2020.

Savet REM-a: Nema kazne za Pink zbog „ozoniranja“

IZVOR UNS

Članovi Saveta Regulatornog tela za elektronske medije (REM) većinom glasova izglasali su da televizija Pink ne bude kažnjena zbog toga što je vlasnik te televizije Željko Mitrović u programu zagovarao primenu ozonske terapije u lečenju kovida-19, saznaje Udruženje novinara Srbije (UNS).

Send this to a friend