24. mar 2020.

United Grupa podnosi tužbu protiv Informera zbog obmanjivanja građana

United Grupa saopštila je da će podneti tužbu protiv vlasnika tabloida "Informer" i glavnog i odgovornog urednika Dragana J. Vučićevića zbog obmanjivanja roditelja i dece o programima ove kompanije.

Tabloid „Informer“ objavio je tekst prepun neistina i skandaloznih konstrukcija o gestu podrške građanima Srbije koji su korisnici SBB-a i kojima su otključani svi televizijski kanali za koje su dobijene dozvole, pokušavajući da javnost dovede u zabludu, saopštila je United Grupa.

„Čim je doneta odluka da će školska deca iz izolacije pratiti nastavu preko kanala RTS 3, ovaj program je istog dana uvršten u ponudu Total TV-a, o čemu smo i informisali javnost. Tvrdnja Informera da taj program nemamo, skandalozan je pokušaj prevare dece i njihovih roditelja. Besmislena je i tvrdnja da nismo uvrstili u ponudu RTS Planetu, jer se autor teksta nije potrudio ni da utvrdi da je reč o internet platformi, a ne TV kanalu, i ne može ni biti emitovan“, kaže se u saopštenju.

United Grupa ističe da „na već tradicionalne laži Informera, rekordera među svim medijima po objavljivanju neistina“, nisu reagovali ranije, jer kako se navodi u saopštneju, znaju da je njihova uređivačka politika bazirana na konceptu napada na United Grupu i zaposlene u toj kompaniji.

„Ipak, njihova odluka da u poslednjem tekstu besramno zloupotrebe i decu obmanjujući ih da ne mogu da prate nastavu preko platformi United Grupe, dokaz je da i u trenucima koji su teški za sve građane Srbije Informer ne želi da objavi ni miligram istine“, stoji u saopštenju.

„Zbog činjenice da je čak i u vanrednom stanju ‘Informer’ doveo u zabludu građane Srbije šireći potpune neistine, United Grupa će podneti tužbu protiv vlasnika tabloida Informer i glavnog i odgovornog urednika Dragana J. Vučićevića“, poručuje se u saopštenju.

Podseća se da SBB od početka godine beleži istorijski rezultat u broju korisnika upravo zbog vrhunske usluge i ponude programa koje pruža, kao i da indeks zadovoljstva korisnika svakodnevno raste.

„I pored svih napada na United Grupu, zadovoljstvo nam je što smo u najtežim trenucima po građane Srbije, akcijom otključavanja kanala i odlaganjem plaćanja računa za penzionere inspirisali i konkurenciju da nas prati i postupi na isti način“, zaključuje se u saopštenju.

U okviru United Grupe posluje i televizija N1.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

*

Na našem sajtu biće objavljeni svi pristigli komentari, osim komentara koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede ili nisu u vezi sa temom članka koji se komentariše. Govor mržnje definisan je Zakonom o javnom informisanju, koji u članu 38. kaže: „Zabranjeno je objavljivanje ideja, informacija i mišljenja kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihove seksualne opredeljenosti, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo“. Pre nego što budu objavljeni, komentari moraju biti odobreni od strane naših moderatora, pa vas molimo za malo strpljenja.

Send this to a friend