23. maj 2017.

Internet omogućava dominaciju PR

Internet je otvorio neslućene mogućnosti na polju odnosa sa javnošću, izjavio je u ponedeljak profesor Veselin Kljajić, na otvaranju seminara PR Dani na Fakultetu političkih nauka u Beogradu.

Svedoci smo krize medijske industrije i u proizvodnji medijskih sadržaja, jer mediji postaju sanduče za isporuku političkih poruka, rekao je Kljajić.

On je naveo da su na izborima u Sjedinjenim Američkim Državama kada je Barak Obama osvojio drugi predsednički mandat četvrtinu svih medijskih sadržaja napravili novinari, a tri četvrtine je bilo iz PR službi.

Deset godina ranije je situacija bila obrnuta, izjavio je Kljajić.

Prema njegovim rečima, mediji kao sanduče za isporuku političkih poruka postaju globalni trend koji se prelio i na Srbiju, gde je povećan udeo sadržaja iz PR agencija, zbog manjka novca od reklama, pošto je Srbija jedno od najsiromašnjih reklamnih tržišta.

Rešenje je povratak najvišim etičkim standardima i jasno postavljanje pravila igre u medijima. Uslov za to je obrazovanje novinara i ljudi koji rade u službama i agencijama za odnose sa javnošću, izjavio je Kljajić.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

*

Na našem sajtu biće objavljeni svi pristigli komentari, osim komentara koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede ili nisu u vezi sa temom članka koji se komentariše. Govor mržnje definisan je Zakonom o javnom informisanju, koji u članu 38. kaže: „Zabranjeno je objavljivanje ideja, informacija i mišljenja kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihove seksualne opredeljenosti, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo“. Pre nego što budu objavljeni, komentari moraju biti odobreni od strane naših moderatora, pa vas molimo za malo strpljenja.

Send this to a friend