Spomenuti sajtovi su analizirali više od 43 miliona objava najvećih brendova koji se oglašavaju na društvenoj mreži Fejsbuk, nakon čega je ustanovljeno da su sve analizirane stranice imale pad interakcije sa korisnicima od preko 50 procenata.
Količina objava najvećih brendova porasla je za 25 posto u odnosu na prošlu godinu, to jest sa 6,5 miliona na 8,1 milion objava.
U odnosu na prvi kvartal 2017. godine, kada je zabeležno 72 hiljade objava dnevno, u drugom kvartalu 2018. godine broj objava na dnevnom nivou popeo se na 90 hiljada.
Fejsbuk stranice koje su postavljale najviše sadržaja pretrpele su najveći pad interakcije.
Iako je uočeno da pad interakcije nije striktno povezan sa učestalošću objavljivanja, korisnici koji su „kačili“ više od deset objava dnevno pretrpeli su pad interkacije od čak 66 procenata.
Jedan od glavnih uzroka zapanjujućeg opadanja interakcije publike sa objavama jeste značajno povećanje konkurencije u News Feed-u.
Od poslednjeg ažuriranja, platforma je postavila lične objave korisnika kao prioritet u odnosu na javne i komercijalne sadržaje.
Grozev: Vrednost FSB izveštaja o zvučnom oružju je nula, duboko je uvredljiv za svakog ko kritički razmišlja
Izveštavanje o Srebrenici jula '95: Nevladini mediji nisu znali da li da veruju, režimski slavili zločince
Tabloidi brišu tekstove u kojima blate studente zato što moraju da dokažu da su tačni da im ne ugase portale
Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.