17. okt 2018.

Ćulibrk svedočio na suđenju po tužbi Marijana Rističevića

NIN je mediji koji vodi računa o javnom interesu i dužnost nedeljnika bila je da ukaže da se imovina Marijana Rističevića višestruko uvećala otkako je poslanik, izjavio je danas glavni i odgovorni urednika NIN-a Milan Ćulibrk na suđenju po tužbi Rističevića protiv tog nedeljnika.

Poslanik vladajuće koalicije i predsednik Narodne seljačke stranke Marijan Rističević tužio je NIN i Ćulibrka zbog kolumne Danice Popović „Rističevića za ombudsmana“, objavljene 22. decembra 2016. Zbog povrede časti i ugleda traži odštetu od 300.000 dinara.

Ćulibrk je na ročištu u Višem sudu u Beogradu rekao da NIN piše o javnim fukcionerima koji su podložniji kritici više nego obični građani, a da je tekst profesorke Ekonomskog fakulteta Danice Popović kolumna koja dopušta slobodu autoru da iznosi svoje stavove i mišljenja.

„Danica Popović se u kolumni pozivala na već objavljene tekstove o aferi „misterija nestajućeg kukurza“, ja sam tekst pročitao, proverio istinitost podataka, video da su tačne iznesene tvrdnje i tekst je objavljen“, rekao je Ćulibrk, ukazavši da Danica Popović ima sarkastičan, nušićevski stil i da na to ima pravo.

Navodeći da Danica Popović godinama piše za NIN, a pre toga za“ Politiku“, Ćulibrk je rekao da nikada nisu imali pritužbe na njene tekstove, sve do Rističevićeve tužbe.

Rističević se nije obraćao nedeljniku, nije tražio ispravku ili odgovor, što je uobičajeno, samo je podneo tužbu, naveo je Ćulibrk.

Naredno ročište zakazano je za 13. februar 2019. godine, kada treba da bude saslušan tadašnji urednik u NIN Nikola Tomić.

Danica Popović je na prethodnom ročištu u aprilu rekla da je tekstom htela da se obrati Aleksandru Vučiću i predloži mu da za novog zaštitnka građana izabere Rističevića ili Milanku Karić za čijim je suprugom Bogoljubom Karićem u to vreme bila raspisana poternica.

„Htela da pokažem dokle se spustila Srbija i gde ide, a naslovom da privučem pažnju. Tekst je pisan ironično“, rekla je Danica Popović i dodala da je kao izvor koristila tekstove iz „Blica“ koji su Rističevića povezivali sa malverzacijama sa kukuruzom.

Rističević je takođe u aprilu rekao da je u tekstu predstavljen u „krajnje uvredljivom tonu, punom sarkazma i cinizma, sa tvrdnjom da je umešan u ‘nerešenu aferu'“, da je vlasnik firmi u kojima je „završio kukuruz iz državnih rezervi“, kao i da je posle čitanja teksta bio prilično uznemiren, da mu je „kuvalo nešto i stomaku“ i dovodilo ga „do granice bola“.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

*

Na našem sajtu biće objavljeni svi pristigli komentari, osim komentara koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede ili nisu u vezi sa temom članka koji se komentariše. Govor mržnje definisan je Zakonom o javnom informisanju, koji u članu 38. kaže: „Zabranjeno je objavljivanje ideja, informacija i mišljenja kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihove seksualne opredeljenosti, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo“. Pre nego što budu objavljeni, komentari moraju biti odobreni od strane naših moderatora, pa vas molimo za malo strpljenja.

Send this to a friend