19. feb 2020.

Ko je skinuo kolumnu u Borbi

Sem najave krivične prijave protiv sebe, ministar odbrane Aleksandar Vulin je u pisanoj izjavi optužio bivšeg ministra Dragana Šutanovca da je tokom ministarskog mandata „skinuo mejl u časopisu Naša Borba sa kolumnom Gorana Petrovića i zatražio od glavne urednice lista Olivere Zekić da kolumnu ne objavi“.

Izjavu ministra odbrane potvrdila je i Olivera Zekić, dodajući da je sve tačno, a da osim nje, to mogu da potvrde i Ivan Radovanović, tadašnji vlasnik dnevnog lista „Borba“, Goran Petrović, autor kolumne, kao i sam Dragan Šutanovac.

– Naime, svakog petka je gospodin Petrović pisao autorske tekstove za vikend izdanje „Borbe“, tako je bilo i tad, koliko se sećam u maju ili junu 2009. godine, i pre nego što sam sama pročitala šta je u kolumni, koja mi je stigla mejlom, pozvao me je tadašnji ministar odbrane, sa pitanjem – kad puštaš ovo? Bila sam šokirana saznanjem da je kolumna na njegovom stolu – kaže Zekić za Danas. Ona dodaje da je Šutanovac pozvao Ivana Radovanovića i nju u svoj kabinet, a pošto je tekst bio o srpskim vojnim obaveštajcima uhapšenim na Kosovu, „zamolio nas je da zbog državnih interesa to ne objavljujemo“.

– Rekli smo mu da ne možemo da povlačimo tekst bez odobrenja autora. O svemu smo obavestili gospodina Petrovića, i on se složio da se kolumna ne objavljuje. Ostalo je nerazjašnjeno kako se sa mog mejla kolumna našla u kabinetu ministra vojnog, ali gospodin Šutanovac o tome nije želeo da priča – tvrdi Zekić.

Šutanovac, pak, ima drugačije viđenje.

– Ne sumnjam da bi Olivera Zekić potvrdila i da sam topio tenkove u Smederevu iako je to tehnološki neizvodljivo. Međutim, više je nego jasno na čemu Vulin bazira svoju odbranu, po sistemu nisam samo ja već je i Šutanovac – zaključuje naš sagovornik.

Ovo nije prvi slučaj kada su se državni funkcioneri „izleteli“ otkrivajući da su imali uvid u internu komunikaciju novinara. Podsetimo, sredinom juna prošle godine zamenik gradonačelnika Beograda Goran Vesić je na konferenciji za novinare tvrdio da N1 vodi kampanju protiv njega, a kao „dokaz“ naveo je da je video interni mejl koji to potvrđuje. Ovaj slučaj nikada nije dobio sudski epilog.

K. Ž.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

*

Na našem sajtu biće objavljeni svi pristigli komentari, osim komentara koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede ili nisu u vezi sa temom članka koji se komentariše. Govor mržnje definisan je Zakonom o javnom informisanju, koji u članu 38. kaže: „Zabranjeno je objavljivanje ideja, informacija i mišljenja kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihove seksualne opredeljenosti, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo“. Pre nego što budu objavljeni, komentari moraju biti odobreni od strane naših moderatora, pa vas molimo za malo strpljenja.

Send this to a friend