06. okt 2017.

Na čemu li je O2?

Samo mi skraćujemo svoje najgledanije emisije. Za svaki slučaj!

Obeležili smo prigodan parastos – tri godine od kada je ukinut „Utisak nedelje“ – baš u danima kada je nominalno nestala TV B92, a emisija „24 minuta sa Zoranom Kesićem“ vratila se u dajdžest varijanti na TV O2, pod originalnim sloganom te čudnovate TV postaje: „Samo mi skraćujemo svoje najgledanije emisije.

Za svaki slučaj!“

To je isti onaj kanal gde tri godine nije bilo ni O od Olje Bećković, ali je bilo B. Sada su znatno uznapredovali, pa imaju O od Olje Bećković, i to puta dva, mada su izbacili B od Olje Bećković, kako bi zbunili protivnika.

Trebalo je u stvari da promene ime u – „O, Bože, 2“ – jer svi mi koji se ič ne razumemo u televiziju često razmišljamo o top menadžmentu ovog kanala, sa logičnim pitanjem: „Na čemu li su, keve ti, ovi vlasnici i direktori B92, tačnije O2?“

Tri godine, recimo, niko nije uspeo da racionalno objasni zašto bi neka komercijalna televizija ukinula jednu od svojih najgledanijih tok šou emisija, pa i dan-danas ostaje da sumnjamo kako je to toga došlo jerbo je premijer Vučić posle nekog Utiska odlepio u većem obimu, te je pozvao autorku i rekao joj: „Nemoj da si me više pozvala!“

Taj događaj mogao je da ostane koban po srpsku politiku, analitiku i vlašku nacionalnu manjinu, jer upravo dok je tadašnji prvi potpredsednik urlao preko Oljinog spikerfona u kolima, Đorđe Vukadinović, po svedočenju prisutnih, umalo nije iskočio iz automobila u punoj brzini.

Međutim, izgleda da Vučić nije zvao samo autorku, nego i ove sa B92, potonje O2, koji ga posle njegovog urlanja nisu pitali: „Vučiću, na čemu si, keve ti?“, nego su, po starom grčko-srpskom običaju, isto pitanje uputili autorki Utiska nedelje.

I tri godine kasnije im je ta rečenica postala slogan, jerbo najbolje opisuje njihov koncept i stanje svesti.

Niko do sada nije uspeo da racionalno objasni ni najnoviji originalni potez TV O2: zašto bi neka televizija svoju najgledaniju emisiju skraćivala sa jednog sata na pola sata sa sve reklamama?

Osim, ako se neko nije setio da je šteta po našu državu i društvo daleko manja ako 24 minuta prođu što brže i bezbolnije.

– Uostalom, koja to 24 minuta traju sat vremena!? – očekuje se da nam to uskoro prokomentariše neko od ovlašćenih medijskih tumača iz televizijskih i drugih kanala Vučićeve Srbije.

I da se vi na kraju logično upitamo: „Na čemu li je ovaj?“

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

*

Na našem sajtu biće objavljeni svi pristigli komentari, osim komentara koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede ili nisu u vezi sa temom članka koji se komentariše. Govor mržnje definisan je Zakonom o javnom informisanju, koji u članu 38. kaže: „Zabranjeno je objavljivanje ideja, informacija i mišljenja kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihove seksualne opredeljenosti, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo“. Pre nego što budu objavljeni, komentari moraju biti odobreni od strane naših moderatora, pa vas molimo za malo strpljenja.

Send this to a friend