17. feb 2020.

Nedeljnik ne prihvata Vulinovo „nesuvislo objašnjenje i uvredljivo izvinjenje“

Redakcija Nedeljnika saopštila je da ne prihvata nesuvislo objašnjenje i uvredljivo izvinjenje PR službe ministra odbrane Aleksandra Vulina, da je "grubom greškom PR službe" umesto "tekst u listu Kurir" napisano da je reakcija ministra Vulina na tekst u Nedeljniku.

Redakcija Nedeljnika podseća javnost da je ministar Aleksandar Vulin u nedelju komentarisao tekst bivšeg ministra Dragana Šutanovca koji nikada nije objavljen u tom listu, ali o kojem su Šutanovac i glavni urednik Nedeljnika vodili korespondenciju. Redakcija Nedeljnika zato je zvanično postavila pitanje kako je ministar Vulin znao šta piše u tekstu koji je, pored Dragana Šutanovca, bio samo na mejlovima glavnog i odgovornog urednika.

„Uredništvo Nedeljnika teško može da zamisli da neko ko svakodnevno radi sa medijima, poput PR službe ministra odbrane, može da pomeša dnevni list Kurir i nedeljni list Nedeljnik. Još je teže zamisliti da neko ko svakodnevno radi sa medijima, poput PR službe ministra odbrane, može da pomeša intervju u dnevnom listu Kurir i autorski tekst (istina, neobjavljen) u nedeljnom listu Nedeljnik. Pa onda još poverovati da se to desilo upravo kada je Šutanovac poslao tekst, koji nije objavljen, na koji doslovno reaguje Aleksandar Vulin“, ističe se u saopštenju redakcije Nedeljnika.

Podseća se i da se u vesti koju je PR služba prosledila Tanjugu doslovno kaže „naveo je Vulin reagujući na autorski tekst Dragana Šutanovca u kome kritikuje saradnju Srbije i Rusije“.

„Dakle, nigde se ne pominje Kurir, koji je, istina, imao intervju Dragana Šutanovca, politički o bojkotu i Savezu za Srbiju, a u kojem se nijednom rečju ne pominje ‘srpsko-ruska saradnja, niti ministru Šojgu’. A upravo je na to reagovao ministar Aleksandar Vulin“, istiće se u saopštenju redakcije Nedeljnika.

Dodaje se i da je PR ministra odbrane, u nečemu što je trebalo da predstavlja izvinjenje redakciji Nedeljnika, našla za shodno da spočita Nedeljniku kako ima nekakvu „maniju gonjenja“.

„U Nedeljniku nikada nismo pričali o pritiscima, pretnjama i praćenjima. Ovo je prvi put da smo, bez mnogo ulaženja u detalje, izložili činjenice koje su, dosad, bile poznate samo redakciji Nedeljnika i pojedinim nadležnim službama, poput Tužilaštva za visokotehnološki kriminal ili Zaštitnika građana. Na stranu, dakle, činjenice koje nisu na strani PR službe ministra odbrane, i novinarski i ljudski odbacujemo ovakvo neiskreno izvinjenje“, poručuje se u saopštenju.

Redakcija Nedeljnika zato još jednom pita – odakle ministru Vulinu sadržaj teksta koji su imali samo Dragan Šutanovac i urednici Nedeljnika?

Redakcija Nedeljnika poziva istražne organe da utvrde da li je ministar Vulin, ili bilo ko drugi, koristio resurse tajnih službi, i to nespretno, kako bi presretao komunikacije poput elektronske pošte.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

*

Na našem sajtu biće objavljeni svi pristigli komentari, osim komentara koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede ili nisu u vezi sa temom članka koji se komentariše. Govor mržnje definisan je Zakonom o javnom informisanju, koji u članu 38. kaže: „Zabranjeno je objavljivanje ideja, informacija i mišljenja kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihove seksualne opredeljenosti, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo“. Pre nego što budu objavljeni, komentari moraju biti odobreni od strane naših moderatora, pa vas molimo za malo strpljenja.

Send this to a friend