17. feb 2020.

Ministarstvo odbrane uputilo izvinjenje Nedeljniku i Kuriru: Greška PR službe

Ministarstvo odbrane uputilo je izvinjenje listovima Kurir i Nedeljnik zbog greške svog PR tima koji je naveo da je ministar odbrane Aleksandar Vulin reagovao na tekst u Nedeljniku, dodajući da se reakcija odnosila na tekst u Kuriru.

„Grubom greškom PR službe umesto teksta u listu Kurir napisano je da je reakcija mininistra Vulina na tekst u Nedeljniku. Šutanovac je svoje uvrede izrekao u Kuriru i na njih smo reagovali. Izvinjavamo se Kuriru zbog grube greške u kojoj nismo napisali ime redakcije, a Nedeljniku jer smo ga pomenuli bez povoda“, navodi se u saopštenju Ministarstva odbrane.

Bez obzira na grešku, oni su poručili da je sve što je ministar Vulin izjavio – „istina“.

„Greške se dešavaju ali sve na šta je ministar Vulin reagovao Šutanovac je rekao, baš kao i sve što je ministar Vulin rekao jeste istina. Žao nam je što smo Nedeljniku dali povod da nahrani svoju maniju gonjenja i Šutanovcu da se ne priča o lažima koje je izrekao, lobiranju za NATO i šteti koju je ostavio u Ministarstvu odbrane“, stoji u saopštenju.

Podsetimo, list „Nedeljnik“ je saopštio da je ministar odbrane Srbije Aleksandar Vulin „komentarisao tekst koji nikada nije objavljen u tom listu, niti bilo gde drugo“.

“Ceo dan na TV se vrti nekakvo nebulozno saopštenje nesrećnog dezertera Vulina kao odgovor na moj tekst u Nedeljniku a ja znam da u Nedeljniku nema mog teksta!!! Jovanjica je ostavila dubok trag na Vulina”, reagovao je Šutanovac na Tviteru.

Nakon toga se, kako stoji u sapštenju Nedeljnika, čuo sa glavnim urednikom tog lista „shvativši da je neko presreo njihovu komunikaciju“.

„Neko sluša ili Dragana Šutanovca, ili glavnog urednika Nedeljnika. Ili obojicu“, upozorava se u saopštenju redakcije Nedeljnika.  Kako je objašnjeno u saopštenju, Šutanovac je prošle nedelje, kao i nekoliko puta ranije, pitao glavnog urednika Veljka Lalića da li bi objavio njegov autorski tekst u rubrici “Otvoreno”, u kojoj javne ličnosti iznose svoje stavove.

„Šutanovac je poslao tekst u ponedeljak, da bi mu u utorak po podne glavni urednik javio da tekst neće biti objavljen u Nedeljniku. Tekst se tako nije našao ni u štampanom izdanju, niti na internet sajtu Nedeljnika. Ostao je u mejlovima Dragana Šutanovca, Veljka Lalića i odgovornog urednika Marka Prelevića, kome je Lalić prosledio tekst. Nakon toga Šutanovac je rekao da će ponuditi tekst drugim medijima. I to je bilo to, što se nas tiče“, ističe redakcija Nedeljnika.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

*

Na našem sajtu biće objavljeni svi pristigli komentari, osim komentara koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede ili nisu u vezi sa temom članka koji se komentariše. Govor mržnje definisan je Zakonom o javnom informisanju, koji u članu 38. kaže: „Zabranjeno je objavljivanje ideja, informacija i mišljenja kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihove seksualne opredeljenosti, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo“. Pre nego što budu objavljeni, komentari moraju biti odobreni od strane naših moderatora, pa vas molimo za malo strpljenja.

Send this to a friend